/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
standard
Fra : kivi
Vist : 473 gange
100 point
Dato : 22-05-13 14:51

hvor sætter man ms outlook 2007 til at bruge word som standard når man skriver mail jeg kan sætte word op til 14 som standard men det er der ikke når jeg skriver mail så går den ned på 10,5 det er jo ikke til se hvad man så skriver
ps hvor finder jeg et program som kan forstørre et billed uden at det bliver grynnet

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 22-05-13 15:53

Alle fotobehandlingsprogrammer kan forstørre et billede uden det bliver grynet, dog med den begrænsning, at forstørrer du billedet meget, vil billedet pr. automatik miste kvalitet. Standarad skrifstørrelsen skal du nok sætte op i Word, når du bruger Word som E-mail editor.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-05-13 16:06

Dette er nemt at bruge:
http://pixresizer.en.softonic.com/

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-05-13 21:00

Gratis billedebehandling finder du her:
http://www.pensionistedb.dk/

Accepteret svar
Fra : Brassovitski

Modtaget 100 point
Dato : 22-05-13 23:49

Skriftstørrelse i Outlook E-mails sættes her:
Funktioner --> Indstillinger --> fanen Postformat --> Knappen - Brevpapir og skrifttyper

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 24-05-13 07:50

Tak for svaret Brassovitski.