/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
netværksprinter
Fra : kj
Vist : 554 gange
500 point
Dato : 14-05-13 10:38

Jeg har en netværksprinter jeg ikke kan få til at skrive ud.
Styresystem er Windows 7.
I printere kan jeg se den, den er sat til standardprinter, men der der står den er offline. Hvordan får jeg den on-line. I printerdriveren er den korrekt beskrevet, IP adressen er rigtig, printernavnet er rigtigt, porten er konfiguret korrekt (der er 3 PC'er der bruger samme printer uden problemer og indstillingerne er de samme)
PC'en har under installationen været tilsluttet neværket trådløst, uden problemer, andre printere er tilsluttet samtidig. der er så blevet flyttet og er nu tilsluttet trådført. De andre printere kører, men ikke denne.
Hvad går galt !!!!???

Accepteret svar
Fra : peque

Modtaget 510 point
Dato : 14-05-13 10:58

Højreklik på Printeren - Der kan du vælge at sætte den off eller online!

Godkendelse af svar
Fra : kj

Dato : 07-06-13 15:14

Tak for svaret peque.