/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Outlook Express og Mail.com
Fra : Oldboston
Vist : 509 gange
100 point
Dato : 27-03-13 22:03

På mine pc'er (både stationær og bærbar) er der Outlook Express program i startmenuen. Jeg har i mange år brugt en mailleverandør ved navn Mail.com, som jeg er meget tilfreds med og vil fortsætte med at abonnere på, det koster et beløb for deres premium service. Men hver gang jeg bruger mail.com, skal jeg først ud på internettet, derefter til Mail.coms åbningsside, hvor jeg logger ind. Kan jeg mon spare tid og besvær ved at kombinere Outlook Express med min mailadresse hos mail.com, for det ville jo være lettere blot at åbne startmenuen og skrive og modtage mails fra Outlook Express. Så spørgsmålet er, om jeg kan behlde min mailadresse hos mail.com, hvis jeg benytter Outlook. Hvis spørgsmålet lyder underbegavet, må I tilgive mig; jeg hører ikke til dem, der er vokset op med it i modermælken.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 27-03-13 23:59

Det kan du sagtens.

Se link: http://help.mail.com/emails.html

Vær lige obs på at SMTP Port: 25 or 465 ikke er et valg, du skal bruge port 465.
Port 25 er blokeret de fleste steder.

Accepteret svar
Fra : stone47

Modtaget 100 point
Dato : 28-03-13 08:25

Kunne lige kommentere lidt her.
Hvis du ser mails, på mails.com webmail, er det din brouser der viser hvad der ligger i din postkasse og de bliver liggende. Hvis du sætter dit mail program op til at hente dine mails, flyttes de over i din PC. Næste gang du starter din brouser, og ser din udbyders webmail er dine mails blevet hentet og er der ikke mere. Du kan sætte dit mailhente program op til at hente en kopi og lade orginalen ligge. Altså kan du stadig se den på webmail siden.
hilsen Steen

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 28-03-13 20:19

Glem Outlook Express, den supporteres ikke længere.

Godkendelse af svar
Fra : Oldboston

Dato : 31-03-13 13:19

Tak for svaret stone47.

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 01-04-13 12:35

selvtak