/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
BrowseToSave
Fra : anjyme
Vist : 581 gange
300 point
Dato : 26-02-13 22:54

Hej
Jeg har fået et kedeligt "program" ind med med min Firefox, som fylder siden på bla. facebook og min hotmail med reklamer.

Det hedder Browse To Save, og jeg kan ikke finde ud af at fjerne det :(

Under hver reklame står: Ads by browse to save, og når jeg klikker på den kommer jeg ind på deres hjemmeside. Der klikker jeg på uinstall, hvor der står følgende:

Firefox

At the top of the Firefox window, click on the Firefox button (Tools menu in Windows XP), and then click Add-ons. The Add-ons Manager tab will open. In the Add-ons Manager tab, select the Extensions or Appearance panel. Select the BrowseToSave add-on. Click the Remove button. Click Restart now if it pops up. Your tabs will be saved and restored after the restart.

Jeg kan bare ikke finde ud af det ??

Jeg bruger Firefox, fordi min explorer ikke virker.

Håber I kan hjælpe

Venlig hilsen
anjyme

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 160 point
Dato : 26-02-13 23:11

Tast CTRL+SHIFT+A (samtidigt) så åbner Tilføjelser,
vælg Udvidelser,
find BrowseToSave,
Klik på Fjern knap ude til højre

Klik på Genstart nu hvis det popper op!

Kommentar
Fra : anjyme

Dato : 26-02-13 23:15

Hej Klaudi

Der er ingen BrowseToSave når jeg kommer ind i udvidelser ???

Kommentar
Fra : anjyme

Dato : 26-02-13 23:20

Hej igen Klaudi

Så lykkedes det

Tak for hjælpen

Godkendelse af svar
Fra : anjyme

Dato : 26-02-13 23:21

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-02-13 23:21

Der står godt nok os noget med Extensions or Appearance
så kig efter i Temaer og Plugins om den gemmer sig der!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-02-13 23:22

Det var da godt, men 1 * det var squ fedtet!