/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Spotify
Fra : granner01
Vist : 1296 gange
300 point
Dato : 22-02-13 13:19

Er der nogen her der kendes den tjeneste? Spodify?

Hvem kan fortælle mig om regler for at bruge den og hvad det koster at abonnere?

Og ingen genveje med mindre de er danske.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 22-02-13 13:50

Jeg giver 49,- pr måned for ubegrænset brug, og reklamefri.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 22-02-13 13:52

Du kan prøve den i 30 dage og hvis du læser siden i Google Chrome oversætter den teksten til dansk

https://www.spotify.com/dk/video-splash/?utm_source=spotify&utm_medium=web&utm_campaign=start

Kommentar
Fra : pims

Dato : 22-02-13 14:19

Jeg bruger tjenesten gratis, jeg skal blot finde mig i reklamer :)

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-02-13 14:33

Mit barnebarn viste mig programmet og jeg downloadede det. Nu har jeg lyttet i 10 timer siger det og nu kan jeg ikke lytte til mere. Så hvad sker der?

Og hvordan betaler man for det?

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 300 point
Dato : 22-02-13 17:00

Jeg har længe brugt Sportyfi.

Før var det gratis hvis man ville finde sig i reklamerne, men desværre er det ændret, så man nu skal betale 49,00 kr pr. mdr hvis man lytter i mere end ti timer pr mdr.

Så prims du har ikke brugt det over ti timer pr mdr, når du siger du har det gratis.

Granner01, Sportify må fortælle dig hvordan du skal betale, jeg har ikke selv prøvet det, for jeg vil ikke give penge for det, jeg har andre muligheder hvis jeg har lyst til at lytte i mere end ti timer.

Kommentar
Fra : Miksi76

Dato : 23-02-13 12:02

Tryk på Upgrade oppe i toppen af skærmen for at blive medlem

Godkendelse af svar
Fra : granner01

Dato : 23-02-13 12:47

Tak for svaret Nordsted1.

Nu har jeg betalt 49 kr og genstartet og nu virker det.

Og Nordsted kan du ikke åbne for mig så jeg kan sende en PM.