/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kan ikke åbne filer
Fra : Smokei
Vist : 556 gange
300 point
Dato : 06-02-13 16:51

Jeg har nogle filer fra da jeg kørte Vista, som blev gemt på en ekstern Hd
Efter jeg har installeret Windows 8, og jeg går ind på den eksterne HD hedder disse filer nu
MHTML og nu kan jeg ikke åbne dem??
Hvad gør jeg??

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-02-13 17:01

Højreklik på den og vælg Åbn med, find Internet Explore og vælg det

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 06-02-13 17:03

Hmtl er et web format måske. EXCEL kan måske læse dem højreklik og vælg åben med, og vælg så excel.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 310 point
Dato : 06-02-13 17:06

Web page archive format saved from a .HTML file and encoded with .MIME encoding; includes resources linked from the Web page, such as images, Flash animations, Java applets, audio files, etc; can be opened and viewed without being online.

NOTE: Microsoft Word can save and open MHTML Web archives.
http://www.fileinfo.com/extension/mhtml

Godkendelse af svar
Fra : Smokei

Dato : 06-02-13 17:57

Super Godt

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-02-13 19:15

velbekomme