/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Google Earth
Fra : jensviggo
Vist : 829 gange
20 point
Dato : 04-02-13 13:43

Findes der mon et program lignende Google Earth, der er endnu bedre, hermed mener jeg fokusere bedre når der zoomes.

mvh

jensviggo

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 04-02-13 13:52

Nej
Med mindre du har din egen satelit

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 04-02-13 13:53

NB: mener man engang kunne hente et lignende program hos Nasa, søg selv, men det var ikke særligt godt

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 04-02-13 13:58

Krak har også satellit billeder, det er ca samme kvalitet som google, i nogle tilfælde lidt bedre.
Microsoft har også, men her er kvaliteten ret ringe.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 04-02-13 14:22

Pro udgaven skulle være bedre opløsning,
https://earthprostore.appspot.com/index.ep#utm_campaign=en&utm_medium=et&utm_source=earth-en-home

Citat
Funktioner i Earth Pro:

Vis datalag med demografi, matrikler og trafik

Udnyt avancerede funktioner til import af GIS-data

Mål areal, radius og omkreds på jorden

Udskriv skærmbilleder i høj opløsning

Lav spændende offlinefilm, som du kan dele.

gentager lige,...
Udskriv skærmbilleder i høj opløsning

har dog ikke selv erfaring med Pro udgaven,.. men regner med at google taler sandt,..

Accepteret svar
Fra : grow

Modtaget 20 point
Dato : 04-02-13 15:40

Den sidste månedstid har jeg oplevet en synlig forringelse af opløsning på Google Earth når jeg benytter Internet explorer sammen med XP. Har prøvet Windows 8 og her er det noget bedre. Det undre mig at Microsoft er indblandet i dette.

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 28-02-13 14:13

Tak for svaret grow.