/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Trojansk hest
Fra : ppk
Vist : 884 gange
300 point
Dato : 27-01-13 15:40

Hej

Jeg har fået en trojansk hest, som hedder Patched_c.LYU som jeg ikke kan finde ud af at slette

Har dog kigget efter noget på nettet som skulle kunne det, men der er meget lange forklaringer til på engelsk og det er ikke min skrappe side.

Så måske er der nogen her, der kan give mig et godt tip til hvordan jeg får bæstet fjernet.

Hilsen
PPK

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 27-01-13 16:18

Kender ikke lige den, men prøv om ikke CCleaner ikke kan fjerne den. Du kan hente den ved at søge på CCleaner og bare vælg den gratis version.
Elles kan du hente Malwarebytes den kan også fjerne en del.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 27-01-13 16:40
Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-01-13 16:55

Hvis ovenstående ikke klarer dit problem så overvej at få gratis hjælp på spywarefri.dk følg først denne vejledning http://www.spywarefri.dk/vejledning-til-rensning/

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 27-01-13 17:03
Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 300 point
Dato : 27-01-13 18:22

Prøv og fælg denne her guide, den er faktisk lige til og kræver ikke så meget forståelse.
http://www.zimbio.com/Remove+Malware/articles/4HuOW7OsKQD/Trojan+Patched_c+LYU+Removal+Guide

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 27-01-13 20:11

Hej Alle

Foreløbig tak for alle jeres gode foreslag, det vil jeg prøve i løbet af i morgen

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 24-02-13 14:17

Hvad er status på spørgsmålet?

Godkendelse af svar
Fra : ppk

Dato : 24-02-13 17:01

Tak for svaret webnoob.