/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
ikke ønskede programmer popper i google
Fra : dhmoelsted
Vist : 657 gange
200 point
Dato : 24-01-13 14:52

konen har en pc med win 7 og ie9 og bruger altid google som søgemaskine

hun har af herren må vide skaffet sig skilte der popper op og lægger sig til højre for det man nu søger efter....i skrivefeltet kommer en lang bjælke der fortæller hvor langsom hendes pc er og hvorhurtig den kan blive hvis hun trykker hun har osse raget bet365.dk et online spil tror jeg
og vil lige nævne et mere der er mange forskellige der står : Reparer (15) pc - fejl gør din pc hurtig

ligger alle de tilbud i samme pakke og jeg har scannet og renset men det er der stadig ..lang historie men et bud på det kunne være dejlig

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-01-13 15:01
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-01-13 15:02

NB: ikke noget der normalt kommer af sig selv, kun hvis pc ikke er beskyttet

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-01-13 15:05

Hvis hun ikke har en Firewall, så bliver de ved med at poppe up, da de går på nettet og opdaterer sig selv, og sådan fortsætter det i en uendelighed

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 210 point
Dato : 24-01-13 15:37

prøv at følg denne anvisning http://www.spywarefri.dk/vejledning-til-rensning/

Godkendelse af svar
Fra : dhmoelsted

Dato : 24-01-13 20:08

Tak for svaret bentjuul.
så kører det.... utroligt hvad det program fandt