/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Tøj til Matador Tema.
Fra : HenrietteLS
Vist : 1121 gange
20 point
Dato : 06-01-13 13:23

Hej!
Jeg er blevet inviteret til en fælles fødselsdag, hvor de til sammen fylder 100 år .
Tema'et er matador, og de har skrevet i indbydelsen hvem man skulle være.
Jeg skulle være Vicki, Oberstens Datter. Så jeg skal finde en kjole med bar ryg. Og evt med frynser eller noget.
Kender I nogle hjemmesider med kjoler fra dengang?
Eller nogle butiker på sjælland hvor de sælger gamle kjoler?

På forhånd tak
-Henriette S.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 06-01-13 14:20

spørg eventuelt i Partyshoppen

http://partyshoppen.dk

De har dog lukket indtil medio januar

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 06-01-13 14:23
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-01-13 14:35

Hej.
Ned i en genbrugsbutik med dig.
Der er masser af kjoler.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 06-01-13 20:36
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 06-01-13 22:16
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 06-01-13 23:20
Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 07-01-13 14:01

Genbrugs butikkerne prøver at have nyt og smart tøj, så der kan det blive svært, har lige kæmpet for at finde 70´er tøj og det var samme genlyd fra hele festen, de sq lidt mere smarte end vi troede de der genbrugsbutikker. Så jeg vil anbefalde dig at leje et af de steder hvor der blevet linket til.

Du kan evt købe http://www.vintage-mode.dk/collections/vintage-kjoler og husk Matador var ikke kun en 30 ting men også 40 ting og hvor højt oppe den forsætter kan jeg ikke lige huske

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 07-01-13 14:12

jeg er enig med Tak_for_hjælpen, genbrugsbutikker gør meget ud af at have nogenlunde moderne tøj, men man ved jo aldrig. Måske skal du bare finde en hat, som kan gøre underværker for hele kostumet?

Kommentar
Fra : HenrietteLS

Dato : 08-01-13 11:31

Tror jeg smutter i nogle genbrugs butikker for at se

Tak for hjælpen