/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Mode
Fra : Sophiapigen
Vist : 250 gange
10 point
Dato : 10-12-12 12:24

Jeg leder efter nogle toppe med design, der ligner galakse.. Har set dem i alle former for farver og motivet ligner galakse, himmel eller lign.. Jeg er helt vildes dem, og kunne godt tænke at mig at finde ud af, hvor de kan købes

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 10-12-12 12:38

Hej er der nogen herinde der ved hvordan man syr cowboybukser med svaj i benene som i 1970,ne,
så de kommer til at sidde stramt om lårene og går ud fra knæene i svaj.
Der er måske nogen der kan sy dem efter mine mål?
Jeg betaler det det koster.
alan57

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 10-12-12 14:41
Kommentar
Fra : Sophiapigen

Dato : 10-12-12 18:01

Lige præcis!! Men leder efter danske netbutikker, nogen ideer til hvordan jeg kan finde frem til dem?

Kommentar
Fra : katekismus