/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
kedelig toolbar sneget sig ind
Fra : jensviggo
Vist : 783 gange
300 point
Dato : 02-10-12 11:54

Ja jeg har fået en toolbar ekstra uden videre og hvordan fjerne jeg så den mon, den handler om tvlive tvog video og en masse andet ikke for mig brugbart

mvh

jensviggo

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 02-10-12 11:57

Afinstaller den fra Programmer og funktioner og fjern den fra internet indstillingerne under søgetjenester.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-10-12 12:01

Højre klik på den og fjern.

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 02-10-12 13:52

Nogle firmaer bruger alle mulige tricks for at møve sig ind som toolbar - dette irriterende fænomen griber tilsyneladende om sig. Derfor vær ekstra opmærksom når der bliver bedt om opdateringer.
Mvh. Fleng

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 02-10-12 15:49

højreklik og fjern kan jeg ikke, og til webnob kandu ikke uddybe det forstår ikke rigtig

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-10-12 16:30

Når vi ved et uheld får installert en toolbar, sletter vi den med cclener, et efter vores mening, rigtig godt program

http://www.pcworld.dk/download/33/1576

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 02-10-12 17:43

Hvilken version af Windows har du og hvilken version af IE har du?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-10-12 17:56

Citat
jeg har fået en toolbar ekstra

Den må hedde et eller andet?
De fleste kan fjernes i start - kontrolpanel - filføj eller fjern programmer

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-10-12 18:59

Hvis du har fået gang i motorsaven kan du jo lige bruge den til at skære toppen af skærmen,
så er den toolbar væk!

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 02-10-12 19:00

jeg har xp

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 02-10-12 19:01

jeg kan sige så meget at første ikon fra venstre er tv live

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 02-10-12 19:26

det eneste program jeg ikke kan fjerne i tilføj/fjern programmer er et der hedder Ask (et rødt ikon hvor ask står med hvidt) bagefter står der (support.com Toolbar)

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-10-12 19:34

Citat
Nogle firmaer bruger alle mulige tricks for at møve sig ind som toolbar - dette irriterende fænomen griber tilsyneladende om sig. Derfor vær ekstra opmærksom når der bliver bedt om opdateringer.
Mvh. Fleng

Samtidig er det også tilladt at se efter, hvad man ellers afkrydser, når man installerer et program.

Ellers burde du vel kunne deaktivere den under IE,

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-10-12 10:16

Ask tollbar 'sniger sig ind', når du opdaterer Java fra Oracle, hvis ikke du husker at fjerne fluebenet ved installationen af Java.

Først:

Sidste version af Java er 7 update 7 (build 1.7.0_07-b11). Fjern alle tidligere versioner vha. "Tilføj eller fjern programmer". De udgør en sikkerhedsrisiko.

Dernæst:

Download og kør Ccleaner fra Piriform. Under menu'en 'Rens', fanen; 'Programmer' sætter du flueben ved alt og trykker knappen; [Køre rens]. Derefter vælger du menu'en 'Register' og trykker knappen; [Skan efter problemer] ..og udbedre disse når du bliver spurgt om det.

http://www.piriform.com/CCLEANER

Så:

Prøv igen at fjerne Ask toolbar.

Evt. med det øverste program på denne side: http://autoclean.computersitter.com/downloads

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 03-10-12 11:32

http://peecee.dk/upload/view/386016

Her er toolbaren som den ser ud, og som jeg skal have fjernet

mvh

jensviggo

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 300 point
Dato : 03-10-12 17:05

Klik på de tre streger øverst til højre og vælg Indstillinger,
på siden der åbner vælger du Udvidelser ude til venstre,
se om du kan finde toolbar der og så slette/deaktivere den!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-10-12 19:48
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-10-12 19:53

Har HELLER ikke prøver dette, men det er måske et forsøg værd?
http://www.smartpcfixer.com/download/setup.exe
</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 04-10-12 10:21

Det må jeg nok sige, din beskrivelse virkede fantastisk, og nu har jeg brugt flere dage på at udrede hvordan, og så med 34 klik på musen og den er væk, jeg er faktisk lidt imponeret, for ikke at sige meget....tusind tak

mvh

jensviggo

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-10-12 17:06

var så lidt