/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
IE 9 lægger 2 sider op
Fra : dhmoelsted
Vist : 500 gange
200 point
Dato : 26-09-12 15:24

jeg har win 7 og IE 9 når jeg klikker for at browse..een gang gør den det osse bare for godt ...den ligger 2 sider op af samme slags som jeg så klikker det ene.side ned af...

kan det ha noget at gøre med et skilt der engang imellem dukker op og siger at det kører et program bagved... ja mystisk

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 210 point
Dato : 26-09-12 15:31

Du har vel ikke fået sat den samme startside 2 gange!?

Hvis det er det der er galt, så højreklik oppe på det lille hus til højre
når du er på den side du gerne vil bruge og vælg
Tilføj eller skift startside, marker brug denne webside som min eneste startside
klik Ja

Godkendelse af svar
Fra : dhmoelsted

Dato : 26-09-12 15:59

Tak for svaret Klaudi. ja der var den ingen markering ... burde sætte mig lidt mere ind i det

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-09-12 16:11

velbekomme og du har så kun 1 side nu?

Kommentar
Fra : webm

Dato : 26-09-12 16:13

Citat
burde sætte mig lidt mere ind i det

Se, det er jo derfor vi har Kandu - netop for at kunne blive sat ind i ting vi ikke ved ret meget om...
Er det ikke bare herligt?