/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
slette sin mini bærbar
Fra : BL14
Vist : 452 gange
50 point
Dato : 25-09-12 15:41

Hej
Hvis man skal slette sin mini bærbar hvad gør man så når der skal lægges en ny ind Jeg ved med min stationær pc er det nødvendig en gang imellem

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 25-09-12 17:29

Så skal du have fat i en USB nøgle og en Windows cd/dvd, kopiere cd/dvd indholdet over på en USB nøgle og så kan du installere Windows 7 fra USB'en.

Kommentar
Fra : BL14

Dato : 25-09-12 18:31

Hej det vil sige man kan bruge en alm. win 7 eller xp som jeg bruger på min stationær pc

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 50 point
Dato : 25-09-12 18:53

Ja det kan du godt. Det er dog lettest og installere Windows 7 fra en USB, men det kan godt lade sig gøre med XP også. Men kan selvfølgelig også købe et USB-cd/dvd drev hvor fra man også kan installere windows.

Godkendelse af svar
Fra : BL14

Dato : 25-09-12 18:54

Tak for svaret webnoob.
Lige hvad jer har brug for
mvh Troels