/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Skype
Fra : bjarnebr
Vist : 508 gange
100 point
Dato : 23-09-12 22:29

Jeg har en Skype konto på min PC, og har indbetalt penge på den nu har jeg fået en tablet computer.
Hvordan installerer jeg den samme konto på tabletcomputeren, den vil ikke genkende mit brugernavn og adgangskode, og jeg vil ikke sætte penge ind på en ny konto, da jeg jo allerede har fyldt en masse penge på min konto allerede.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-09-12 22:39

Din skype adgang kan du tilgå fra alle computere.
Din skypekonto følger din adgang.

Brugernavn = som ikke absolut er det viste navn
password = det password du altid har brugt

Har du glemt brugernavn kan du se det vet at åbne skype på den gamle computer hvis den loggede dig ind automatisk.
Så kan du lave dit password om derfra hvis du ikke kan huske det.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 23-09-12 22:52

Beggadgangskode ge dele har jeg prøvet, men hver gang får jeg fejlmeddelelsen: Dit brugernavn og genkendes ikke.
Jeg har også prøvet at oprette en ny konto, men får besked på at brugernavnet aallerede er brugt.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-09-12 23:58

Jeg er helt sikker på at du ikke har brugt dit reelle brugernavn, for det brugernavn du logger ind med er ikke det brugernavn du kalder dig på skype. Så find det rigtige brugernavn (jeg klokkede selv i det da jeg skulle bruge min skypekonto på den bærbare).

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 24-09-12 09:57

Du skal ind til skype via din gamle computer.
Der har du sikkert automatisk log ind.

Når du er logget ind > klik på det lille hus oppe til højre.
Klik så på profil
Nu kan du se alt om dig selv og brugernavn

For at åbne din skype konto på din tablet, skal du muligvis først:

Oppe til venstre i skype vinduet >klik på skype > log af

Så kan du logge på tabletten med dit brugernavn (email adresse som du så i profilen)
og dit password

Godkendelse af svar
Fra : bjarnebr

Dato : 25-09-12 10:22

Tak for svaret Eyvind, jeg blev nødt til at nulstille mit password og så viste det sig at der var en indstilling på tabletten der skulle ændres en lille smule.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-09-12 12:24

Ok -