/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
problemer med explorer 9
Fra : loberg
Vist : 530 gange
500 point
Dato : 17-09-12 14:40

Jeg ved godt at chrome er hurtigere. Men jeg har det godt med explore, når den ellers virker.
Jeg har windows 7( 64 bit) og internet explore 9(64bit). Mit problem er at når jeg vil starte explore skal jeg trykke flere gange før der sker noget . Når jeg er inde på en hjemmeside og vil ind på en anden eller tilbage , `køre`den uden der sker noget og så er jeg nødtil at trykke på x for at lukke og så kommer der en advarsel op at jeg kan beskadige programmet hvis jeg lukker. Men der er jeg nødtil. Og så skal jeg starte op igen . Jeg har en bærbar som køre det samme, den har jeg de samme problemer med. Men chrome er der ingen problem med.
(Jeg kan ikke bruge fortrukken i chrome har prøve længe , men jeg går hele tiden tilbage til explore for der er mine fortrukken bedre til at komme til)

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 17-09-12 15:32

Crome er efter min overbevisning noget skrammel...

Har du prøvet Firefox, den fungerer superfint både til 32 og 64 bit...

Kommentar
Fra : loberg

Dato : 17-09-12 16:13

Jeg vil bare gerne blive ved med explorer. Den virkede perfekt i XP

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-09-12 17:07

Brug IE 9 32bit og slet genvej til 64bit udgaven, det gir' kun problemer med den version, som du selv har opdaget!

Kommentar
Fra : loberg

Dato : 17-09-12 20:09

Hvordan finder jeg 32bit IE på mine pcèr ?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-09-12 20:16

Start > Alle programmer, der skulle være både Internet Explorer og Internet Explorer (64-bit)

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-09-12 20:19

Eller åbn Stifinder og find den her,
C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe
og opret en genvej til den på skrivebordet

Kommentar
Fra : loberg

Dato : 17-09-12 20:54

C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe
Er det ikke 64 bit ?
Skal jeg ikke ind i C:\Program Files Internet Explorer\iexplore.exe for at få den mere stabile 32 bit ?

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 500 point
Dato : 17-09-12 21:02

C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe er 32bit

og

C:\Program Files Internet Explorer\iexplore.exe er 64bit

Godkendelse af svar
Fra : loberg

Dato : 17-09-12 21:07

Tak for svaret Klaudi.

Køre supert. Tak for hjælpen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-09-12 21:34

velbekomme