/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Er det den samme?
Fra : troldenesdhb
Vist : 934 gange
100 point
Dato : 09-09-12 20:56

er Mette Frederiksen og Karen Jespersen en` og samme person?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-09-12 20:57

Nej.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-09-12 20:59
Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 09-09-12 21:05

Selvfølgelig er de ikke den samme person,

men der må jo være en, godt skjult, baggrund for spørgsmålet, hvilken?

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 110 point
Dato : 09-09-12 21:07

Jo de er samme person, én arbejder under cover.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 09-09-12 21:53

P Thiesen, eller bare et spørgsmål

Kommentar
Fra : werter

Dato : 09-09-12 22:28

Hvorpå bygger du din mistanke?? Jeg synes, at indicierne taler kraftigt for, at her er tale om to personer. Men alt er jo muligt i politik, så hvorfor ikke?

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 09-09-12 23:27

Citat
Hvorpå bygger du din mistanke??

Det er hurtig gættet,endda uden at være den store Sherlock Holmes.

Det er da bemærkningen fra Mette Frederiksen,om at Højtuddannede godt kan bruge en fejekost.
troldenesdhb mener selvfølgeligt,at bemærkningen er så reaktionær,at det burde være Karen Jespersen,den stammer fra.Men den er go`nok.

Iøvrigt kan jeg ikke se at en cand dit eller dat,skulle tage skade af at få snavsede hænder.
Folk er blevet så følsomme,så det er ynkeligt.

Sagen stammer fra denne:
http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/article1823427.ece

Her ta`r jeg hatten af for Mette Frederiksen.

M.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 09-09-12 23:57

Ja, det er samme person. Da staten skal spare, har man ikke råd til at aflønne 179 folketingsmedlemmer, så hver person spiller to roller, undtagen Thyra Frank, man kunne ikke finde en der passede i størrelse. Således er Frank Aaen og Lars Barfoed også en og samme person.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 10-09-12 06:24

Tænker også lidt på alle de, som hun udtalte " Rige der ikke fatter at man er nød til at bakke op om folkeskolen" Hvorefter hun vælger at sende sine egne børn i privat skole.........

Men beviset fandt Klaudi

http://www.youtube.com/watch?v=a9JACmKNmcw&feature=player_embedded

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-09-12 08:44

STOR forskel......

Karen Jespersen meldte sig ud af S, blandt andet fordi at hun i egenskab af socilalminister havde besøgt nogle "stakkels" indvandrere og set hvor godt de havde det............på skatteydernes regning.

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 10-09-12 16:17

Uha - det bliver sjovt med alle de seinor jobs lige om lidt

Det er da klart at en advokat skal have noget advokat arbejde en arkitikt helst skal tegne osv.

Men nu er det jo sådan at de fleste stillinger i komunnen er besat og så må de tage dem der og det er da klar at de må stå lidt fremme i køen hvis et job som de har kvalifikationer til bliver ledigt, men ser ingen grundt til komunisme og opretter dobbelstillinger bare for at gøre folk glade og iøvrigt sætter jeg stor pris på dem som fejer og fjerner mit skrald, de gør verden smukker.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 10-09-12 18:39

Store dele af den snotforkælede danske befolkning,ville ha`gavn af en lille "kursus",i livsbetingelserne 1945 - 55.

Parolen var klar:Se at få fingeren ud,eller nul kroner.Der var ikke de mange regler,man kunne omgå.
Og folk satte en ære i,at klare sig selv.Idag:Folk sætter en ære i,at nasse så meget som muligt,
på det offentlige.

Sådan en knallert som,(dagens mest omtalte) Robert Nielsen,burde sendes til genoptræning i en arbejdslejr.Mage til stupid sjuft,skal man sku lede en del efter.Desværre er han ikke den eneste.

Er ikke i tvivl om at han er een af Enhedslistens kærnevælgere.

M.

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 11-09-12 09:53

Mosebaek - nu er det ikke alle der evner at arbejde af flere forskellige årsager og så er der heldigvis også plads til at vi kan blive gamle og være på barsel, men dem der kan arbejde skal bare afstig og afsted.

Politik er jo meget poppulistisk og derfor kan visse politiker engang imellem godt ligne hinaden.

Godkendelse af svar
Fra : troldenesdhb

Dato : 12-09-12 21:50

Tak for svaret Teil.