/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
DLL could not be opened ?
Fra : laikatøs
Vist : 466 gange
100 point
Dato : 08-09-12 14:29

dette skilt fremtræder på min bærbar, hvordan ordnes dette ? Har været væk nogle gange, men optræder nu igen. Gerne tydelig forklaring

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 08-09-12 16:08
Kommentar
Fra : marken84

Dato : 08-09-12 16:13

Et god program til at fixe problemer:

http://www.iobit.com/

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 08-09-12 19:00

I hvilken forbindelse, når du starter et specifikt program, når computeren startes?

Kommentar
Fra : laikatøs

Dato : 09-09-12 11:37

har prøvet at downloade program (marken84) men det kan ikke forenes med mit AVG antivirus-program som jeg gerne vil beholde

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 09-09-12 18:03

I hvilken forbindelse får du den .dll fejl?

Kommentar
Fra : laikatøs

Dato : 10-09-12 09:18

Når jeg har åbnet min pc

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 10-09-12 10:05

Står der noget om hvilken .dll der ikke kan åbnes?

Kommentar
Fra : laikatøs

Dato : 10-09-12 10:10

NEJ DER STÅR KUN :DLL could not be opened

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 10-09-12 10:12

Prøv og gå ind i msconfig og se hvilke programmer der starter når windows starter.

Kommentar
Fra : laikatøs

Dato : 10-09-12 11:52

hej webnoob du har rigtig fået mig på glatis nu !
prøvede msconfig Vista og gik programmet igennem som beskrevet

kan ikke finde punktet der hedder: "iTunes og Quick Time"
har et punkt der hedder Quickset er det desamme ?har prøvet at markere det og er nået ned til punktet med genstart -
kan ikke finde ikonet med Startprogrammer ?
forsøger efter bedste evne, kan du evt. hjælpe mig videre ?

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 100 point
Dato : 10-09-12 15:57

Quickset har ikke noget med Itunes eller Quick Time og gøre, det er et program lavet af dell, så det skal du ikke røre ved. Du skal starte med og søge på msconfig i windows søgning.
Som her:
http://peecee.dk/upload/view/382964

Så skal du have fat i fanebladet start, som her:
http://peecee.dk/upload/view/382965

Fjern dem du mener du ikke bruger, men vær sikker fjerner du noget til windows så starter windows ikkw når du genstarter computeren.

Godkendelse af svar
Fra : laikatøs

Dato : 10-09-12 19:13

Tak for svaret webnoob. Er ikke sikker på at "skiltet"er væk, men jeg tør ikke vove mig ud i mere