/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
RealPlayer Download
Fra : gorm12
Vist : 385 gange
55 point
Dato : 30-08-12 14:21

Har hidtil anvendt Real Player Download. Den kan jeg ikke få til at virke mere. Har geninstalleret den flere gange, men download-funktionen kører ikke.
Er der nogen der kan anbefale et program, hvor man kan downloade filmklip til harddisken?

Accepteret svar
Fra : poten

Modtaget 65 point
Dato : 30-08-12 15:13
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-08-12 21:02

Virker som en browser, læg webadressen ind i browseren og ellers bare klik på klippet du vil se, og den går ind på en download liste, klar ned hentning.
Særdeles god til Bonanza
http://www.streamtransport.com/

Afhængig af indstillingerne i programmet som godt kan drille rimeligt meget, samt jeg syntes ar programmet arbejder langsomt, bare højreklik på browser linket i adresse linien og filen er klar til at hentes ned.
Kræver Jave, samt du nok ikke skal installer alt på vejen gennem opsætningen af programmet.
Har det selv, og bruger det til krævende sider, der ikke kan downloades fra, normalt.
http://jdownloader.org/

Kommentar
Fra : gorm12

Dato : 31-08-12 16:31

Mange tak for den hurtige og omfattende hjælp. I mellemtiden har jeg fundet ud af at skift browser til Exsplorer, hvor Realdownloader tilsyneladende er placeret (uden min indblanding, og her virker den upåklageligt.
gorm 12

Godkendelse af svar
Fra : gorm12

Dato : 31-08-12 16:32

Tak for svaret poten.