/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Firefox 15.0 driller!
Fra : poten
Vist : 525 gange
100 point
Dato : 29-08-12 13:13

Jeg har fået en utidig pop-up-box i min Firefox browser efter jeg har opdateret til version 15.0
når jeg skifter til en ny side skriver den ofte:

Citat
Undersøger dine tilføjelser for kompatibilitet med denne version af Firfox

Det er da trættende i det lange løb.

Nogen der har en løsning på det problem?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 29-08-12 13:33

Er det tilføjelser du bruger eller kan du deaktivere dem. Men har du prøvet og vælge undersøg eller undersøg ikke?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 29-08-12 14:42
Kommentar
Fra : poten

Dato : 29-08-12 17:16

Citat
Men har du prøvet og vælge undersøg eller undersøg ikke?

Den kræver lige en nærmere forklaring?

Det link du giver der Stouenberg omhandler jo Explorer - det er Firefox der er problemet...

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 100 point
Dato : 29-08-12 17:36

Klik på den orange knap oppe i venstre hjørne - vælg Tilføjelser - vælg så udvidelser, derinde kan du deaktivere/aktivere tiløjelserne.
Hvis du vælger plugins i venstre side så kan lige over den øverste på listen, klikke på Kontroller om du har de seneste nye plugins, på den side du så komme ind på kan du se om du skal opdatere, om de er opdateret eller om du skal undersøge dine plugins.

Godkendelse af svar
Fra : poten

Dato : 30-08-12 00:46

Tak for svaret webnoob.

Jeg fandt ikke lige den der knap du talte om, men fik da på en eller anden led slettet nogle tilføjelser som åbenbart var kommet på tværs, for nu virker det planmæssigt igen.

Der havnede en mappe på skrivebordet med "Old Firefox Data"