/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Startside
Fra : laikatøs
Vist : 784 gange
100 point
Dato : 25-08-12 22:13

Er kommet til at downloade en startside der hedder: babylon.com - hvordan kan jeg fjerne denne fuldstændig - og hvordan kommer jeg tilbage til google som jeg igen ønsker som min startside ?
udførlig vejledning til en hjælpeløs ønskes

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 25-08-12 22:38

Brug Tilføj/fjern programmer og afinstaller babylon toolbar og i
IE kan du gå til Funktioner(tandhjulet) > Internetindstillinger, fanen Generelt,
punktet Startside, her sletter du babylon og skriver din google side på, www.google.dk
klikker Anven og OK

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 26-08-12 08:10

hvis det bare var så let den lægger mange steder så når man tror den er væk så er den der igen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-08-12 08:28

kivi -> Så er du sgu nok blevet 'hijacked' ..som det hedder, når et stykke malware 'sætter sig' på din computers virkemåde ved at ændre din browsers startside.

Prøv at køre en scan med programmet Superantispyware:

http://www.spywarefri.dk/software/superantispyware-free/

Skulle dette ikke hjælpe på dine problemer? Tjaeh... så må du nok bede om professionel assistance online ...f.eks. hér:

http://www.spywarefri.dk/forum/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-08-12 08:32

Ps. Jeg ved så ikke om det kun er dig kivi ..eller om laikatøs har samme problem med at fjerne skidtet?
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 26-08-12 08:59
Godkendelse af svar
Fra : laikatøs

Dato : 26-08-12 09:08

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-08-12 09:14

velbekomme