/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
logge ind på ny hver gang ?
Fra : ingelein
Vist : 380 gange
50 point
Dato : 22-08-12 12:27

Hej
Jeg har på en eller anden fiks måde fået min PC til at kræve at jeg logger ind på mine forum, blog osv. hver gang. Det er jo smadder irriterende. Men hvor kan jeg rette fejlen ?
Hilsen Ingelein

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 60 point
Dato : 22-08-12 12:40

Det kunne være Funktioner(Tandhjul)>Internetindstillinger, fanen Avanceret, og Tøm mappen Temp Internet Files når browser lukkes

eller Autoudførelse er slået fra i Internetindstillinger

eller du bruger et oprydnings program som f.eks. CCleaner som så sletter dine cookies

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 22-08-12 13:22

Hej Klaudi
Tak for det - ja det var i internetindstillingerne at jeg havde sat flueben i " slet browserdata.
Tak for det
Mange hilsner
Ingelein

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-08-12 13:29

Var så lidt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-08-12 20:22

ingelein -> Hva' med at godkende Klaudi's så udmærkede råd?
Således Klaudi kan får sine velfortjente Kandu påæng?
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-09-12 14:11

Hallooo, er der nogen!?

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 01-09-12 14:18

Tak for svaret Klaudi. JA, JA Ja, vi er jo nogle, som ikke rider samme dag som vi sadler
Kærlige hilsner - Ingelein

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-09-12 14:33

Velbekomme

Troede du var redet forbi!