/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
hvad hedder dette stel
Fra : Tak_for_hjælpen
Vist : 729 gange
120 point
Dato : 18-07-12 14:39

Vil meget gerne vide hvad dette stel hedder, men jeg ved kun hvordan faddet ser ud.

Faddet er helt rundt og er baige med mørkebruge pletter - det er et keramik/porcelæn fad.

Under faddet står der dansk design denmark i 2 linjer og på den 3. linje står der noget kort på 2-3 bogstaver kan ikke læse det med det starter med N.

Faddet har høje kanter og så en kant igen (giver dette mening eller vil jeg gerne prøve at uddybe det)

Jeg snyes det er et "tungt" fad.

Faddet er ikke nyt, det er fra før år 2000.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 18-07-12 15:36

Det bliver sandelig noget af et gæt ud fra de givne oplysninger...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-07-12 15:37

Må vi se fadet? Tag et billede og upload det til Peecee få billedet vist på Peecee og kopier linket ind i et indlæg: http://peecee.dk/upload

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 18-07-12 17:36

Som o.v.n. skriver er det en god ide at vi ser et billede af fadet. Husk også at tage et nærbillede af skriften bag på fadet - så kan de dygtige måske finde ud af hvem producenten er, og derfra kan du så gå videre i din søgning.

Hilsen malmin

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 18-07-12 19:59

Jeg har ikke mulighed for at tage et foto

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 18-07-12 20:31

Du kender sikkert en med et digitalkamera som kan fotografere dit fad, så alt håb er ikke slut endnu.

Hvis ikke, så prøv at tage fadet med til en isenkræmmer - måske er der en der har arbejdet inden for faget i en del år - og som kender til stellet, eller kender mærkerne bag på.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-07-12 20:36

Det lyder som fra 70'erne..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-07-12 21:32

Citat
Jeg har ikke mulighed for at tage et foto
En Samsung Galaxy SIII tager gode billeder, fik du ikke købt den?
http://www.kandu.dk/Spg161889.aspx

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 18-07-12 21:37

Det er ikke mit fad, derfor kan jeg ikke tage fotos af det.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 18-07-12 21:56
Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 06-08-12 17:31
Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 120 point
Dato : 12-08-12 22:50

Hej.
det hedder Tema.
Min mor samlede på det.

Godkendelse af svar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 13-08-12 09:28

Tak for svaret piaskov.

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 13-08-12 09:32

Æv der var jeg lige hurtig nok - det er ikke tema