/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Kan ikke åbne links i mail
Fra : gm9
Vist : 398 gange
100 point
Dato : 12-02-12 08:45

Jeg bruger Microsoft Outlook 2010. Når jeg markerer et link i en mail får jeg meddelelsen
"Handlingen er blevet annuleret pga. begrænsninger på computeren. Kontakt sytemadministratoren." Hvad gør man for at linkene til at virke igen?

Gert

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-02-12 08:53

1.) Tilbagestiller dine sikkerhedsindstillinger til default = standardniveau

2.) Renser registreringsdatabasen (...f.eks. med Ccleaner) og genstarter pc'en.
Ovenstående virker i mange tilfælde
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-02-12 08:59

Sæt Outlook til at være dit Standard mailprogram

Dårlig statistik du holder dig, det må kunne gøres bedre!
http://www.kandu.dk/faq.aspx
http://www.kandu.dk/faq.aspx#25

Spørgsmål
- Ubesvarede 3
- Besvarede 1
- Annullerede 11
- Slettede 0
Ialt 15

Annuller spørgsmålet
Fra : gm9

Dato : 12-02-12 09:03

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål