/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
kode i Skype
Fra : ferik
Vist : 1271 gange
500 point
Dato : 03-02-12 19:16

min nabo`s veninde har købt ny computer,
vi skulle idag have hendes Skype op at køre,
desvære kunne ikke huske/finde koden
findes der et lille program, der kan læse koden på hendes, nuværende computer,
jeg har kikket på nirsoft.net
men syntes ikke at der var noget
Erik

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-02-12 19:42

Brug denne side og få et nyt kodeord
https://login.skype.com/account/password-reset-request

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-02-12 19:42

I kan skrive til microsoft og spørge om koden eller få en ny, det er dem der ejer Skype nu.

http://www.microsoft.com/danmark/om/kundeservice.aspx

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-02-12 19:47

Du skal da ik' skrive til MS!

Hvis du skal skrive må det da være til Skype!

https://support.skype.com/

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 03-02-12 19:59

? hvis vi får en ny kode,
får vi så ikke problemer
med de to gamle computere

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-02-12 20:04

Næh de gamle kører på den gamle kode og hvis i endelig vil have det ens, så skifter bare kode på de to gamle.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-02-12 21:14

Jo, i skal ændre de gamle koder til den nye på alle pc'er

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-02-12 21:17

Prøver lige igen, der var noget der smuttede!

Citat
? hvis vi får en ny kode, får vi så ikke problemer med de to gamle computere

Jo, i skal ændre de gamle koder til den nye på alle pc'er

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-02-12 01:15

Mon ikke SIW kan finde koden til din Skype, den kan finde mange koder på min XP:
http://dl.dropbox.com/u/11159784/cdn/oc/siw-setup.exe
det er den gratis version som der er direkte link, hentningen starter når du klikker på linket

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 500 point
Dato : 04-02-12 08:49

Du kan ikke finde Skype koden på pc, den er hos Skype!

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 05-02-12 10:55

O.V.N
Er der noget tilsvarende der virker i ubuntu. ?
Citat
Mon ikke SIW kan finde koden til din Skype, den kan finde mange koder på min XP:
http://dl.dropbox.com/u/11159784/cdn/oc/siw-setup.exe
det er den gratis version som der er direkte link, hentningen starter når du klikker på linket
?

Højris

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-02-12 13:08

Hvis computeren kan huske koden så kan den findes uanset styresystem, men SIW dur ikke på Linux SIW står for: System Information på Windows.
Firefox kan gemme brugernavn adgangskoder til næsten alle sider du har en kode til.
Skype adgangskode kan sikkert ikke gemmes på computeren når Klaudi siger den ikke kan findes, hvis computeren kan huske en login til et eller andet sted, så kan den findes igen der er bare et lille men: Linux gemmer koderne i krypteret form så det har du ikke megen gavn af at kunne finde, men er koden gemt i webbrowseren så kan den findes og bruges igen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-02-12 13:13

I min søgen om Skype koder kan gemmes på computeren fandt jeg dette sted:
http://lastbit.com/skype/default.asp
her står at det omtalte program kan finde Skype koder hvis de er gemt på computeren, konklusion er at Skype koden kan gemmes lokalt på computeren og dermed findes igen

Godkendelse af svar
Fra : ferik

Dato : 09-02-12 13:14

Tak for svaret Klaudi.
vi har fået en ny kode

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-02-12 13:19

var så lidt