/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
java virker ikke til windows browser?
Fra : return
Vist : 623 gange
120 point
Dato : 02-02-12 18:17

hej

har tre forskellige browsere problemet er nu at min windows browser 8 ikke virker og ,nu kommer det sjove så ,for har hørt idag at der er java til hver engelt browser altså feks fire fox skulle ha sin egen java for at virke og det skulle chrome også men jeg kan ikke rigtig finde noget om det og problemet er at jeg har installeret java på min pc fra java.com troede det var nok til at det hele virkede ,så håber der er nogle kloge hoveder der måtte kunne hjælpe for min browser virker ikke feks når jeg skal bruge nem id så kommer boksen hvor man skal skrive cpr i ikke frem kun et rødt kryds

nogen der måtte kunne hjælpe med at løse gåden så det kommer til at virke igen

Kommentar
Fra : return

Dato : 02-02-12 18:20

vista 32 bit er mit system hvis det betyder noget for at kunne løse problemet

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 02-02-12 18:29

Fjern tidligere versioner af Java og installer igen.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 130 point
Dato : 02-02-12 18:30

Afinstaller alt java via Tilføj/Fjern i kontrolpanel og hent denne og installer den

Java virke til både IE, FF og Chrome

Java Runtime Environment 1.7.0.2 (32-bit)
http://www.filehippo.com/download_jre_32/

Direkte link
http://www.filehippo.com/download/file/98df7d17218dff1cd72a71e7b507b81746890b45576090fd3a4a8ad181fc0847/

Kommentar
Fra : return

Dato : 02-02-12 18:38

har prøvet aft afinstallere op til flere gange og installere lige så mange gange men det vil ikke virke

er der ikke en anden måde man kan få det fikset på ?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-02-12 18:39

Nulstil IE browseren i menuen Funktioner > Internetindstillinger, fanen Avanceret!

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 02-02-12 20:01

Der findes kun en java installer, men den virker til alle browsere.

Kommentar
Fra : return

Dato : 03-02-12 07:03

der må være et andet problem for der kommer ikke til at virke når man afinstallere og installere på ny

nogen der kender til fejlen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-02-12 08:45

Nulstil IE browseren i menuen Funktioner > Internetindstillinger, fanen Avanceret!

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 03-02-12 09:01

Hent dette værktøj - http://www.softpedia.com/get/System/System-Miscellaneous/JavaRa.shtml

JavaRa fjerner ALLE gamle versioner af Java, og opdaterer din maskine til den nyeste version!

Værktøjet er nærmest idiotsikkert

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 03-02-12 16:21

Tak for svaret Klaudi.