/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Kan man???
Fra : nomore
Vist : 497 gange
50 point
Dato : 01-02-12 23:16

Gøre sin Netgear Movie boks trådløs
tænker på en ?? dongle eller lignende.....
--
Altså en, til at smide i Netgear Boksen´s USB port,
som så kan finde min trådløse (netværk - router)
som alt andet er tilsluttet = på kabel.
-----
Kender STADIG intet til trådløst netværk, men gør et forsøg = på at lære.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 35 point
Dato : 01-02-12 23:21

Pas nu på de ik' slukker for strømmen igen!
http://www.kandu.dk/Spg159361.aspx

Godkendelse af svar
Fra : nomore

Dato : 02-02-12 00:35

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 02-02-12 12:06

Hvis din box er
Netgear EVA8000 Digital Entertainer

Så er den født med det.

De billigere modeller mangel både software og sikker også hardware til det du vil.

Det er ikke bare at tilslutte en usb point. Der skal også software ( driver) i boxen til at styre den.

Du kan jo prøve om nogen smarte folk har lavet en opdatering, som gør det muligt.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-02-12 17:14

Altså jeg har prøvet at sætte en udb trådløs dongle i min Tvix Slim box (media afspiller til utallige formater) og det virkede med det samme. Men det er noget langsomt. Så ud med den og i med lan kablet igen

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-02-12 17:16

Glemte lige. Jeg afspiller al musik, film, billeder og lignende på min Tvix box og alt er gemt på min NAS server. Det går let og smertefrit.