/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Bitte -Bitte lille tekst!
Fra : kammanoerup
Vist : 466 gange
200 point
Dato : 01-02-12 19:54

Hjælp - nu behøver jeg virkelig hjælp!
Da jeg i morges skulle se Dr's programoversigt, kunne jeg slet ikke læse teksten.
Prøvede så DR's hjemmeside med nyheder- kunne se billeder og overskrifter!
Nu har jeg opdaget at også siden med slægtsforskning (SLÆGT og DATA) er komplet ulæselig (

Jeg har ringet til DR, men de ku' ikke hjælpe mig.
Hvad pokker har jeg gjort- eller ???
Jeg har forsøgt hele dagen selv at rette sagen men kan ikke.

Det mærkeligste er at det ikke er alle "hjemmesider" der laver det her nummer!

TV2 siden er ganske som den plejer (bruger den nu ikke så tit.
Er der en venlig sjæl?
VH Kamma

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-02-12 20:04

Du skal sætte zoom til 100% enten i nederste højre hjørne eller i Funktioner overst til højre

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 210 point
Dato : 01-02-12 20:10

eller tast CTRL + 0

Godkendelse af svar
Fra : kammanoerup

Dato : 01-02-12 20:13

Tak for svaret Klaudi.
Fantastisk- og det har jeg rodet med hele dagen-i panik

Tusind tak- aftenen er reddet
Venlig hilsen

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 01-02-12 20:15

Man kan også justere størrelsen ved at holde CTRL nede mens man ruller med muserullen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-02-12 20:16

eller det kan være du skal i menuen Side > Tekststørrelse, og så vælge Mellem, dette er på IE8.

I IE9 skal du hvis menulinje ikke er vist højreklikke i toppen af vinduet og markere Menulinje og så gå til Vis > Tekstørrelse, vælg Mellem

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-02-12 20:18

velbekomme, det var så zoom'en det var galt med.

Kommentar
Fra : kammanoerup

Dato : 01-02-12 20:23

Det siges at man skal lære, så længe man lever!
Så blev jeg da også lidt klogere i dag