/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Ingen send ved tilføj kommentar favebook
Fra : mimimig
Vist : 715 gange
100 point
Dato : 29-01-12 14:13

Hej - vi får ingen send knap ved tilføj kommentar
og kan derfor ikke tilføje den.
Hvorfor får vi mon ikke denne mulighed ?
Hilsen Hans

Kommentar
Fra : k1975

Dato : 29-01-12 14:19

favebook ???

Hvis du mener facebook, så trykker du bare enter/retur, når du har skrevet en konnentar.

Men hvad er favebook?

Accepteret svar
Fra : k1975

Modtaget 110 point
Dato : 29-01-12 14:31

Undskyld, jeg har set at c og v tasten ligger tæt på hinanden.

Når du har skrevet en kommentar på facebook, så trykker du på retur/enter, så bliver din kommentar sendt videre.

På facebook er der ikke en "send" knap, når du vil kommentere et indlæg.

Godkendelse af svar
Fra : mimimig

Dato : 29-01-12 15:21

Tak for svaret k1975.
Jo, det var facebook vi mente, må næste gang se efter at
ramme tasterne ordentligt