/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows Internet Explorer 9
Fra : nord47
Vist : 691 gange
200 point
Dato : 21-01-12 23:56

"Send side med e-mail" og "Send hyperlink med e-mail"
Ovennævnte 2 faciliteter er nedtonet i min browser og kan derfor ikke anvendes. Hvordan er det nu lige man kan ændre på disse forhold ???

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-01-12 09:34

Du skal angive et standard mail program,
klik på tandhjul, Internetindstillinger
fanen programmer, under Internetprogrammer, knappen Angiv programmer

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-01-12 09:44

eller klik på Start, skriv Angiv dine ... i startsøgefeltet,
vælg Angiv dine standardprogrammer,
når det er læst ind,
klik på dit mail program og klik på Benyt dette programsom standard

Kommentar
Fra : nord47

Dato : 22-01-12 10:22

Tak for dine svar Klaudi,dem havde jeg prøvet 'mailprogrammer', men det virker ikke endnu

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-01-12 10:50

Geninstaller mail prg, måske!

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 22-01-12 10:51

Har du et mail program installeret på din computer? Hvis ja, hvilket?

Kommentar
Fra : nord47

Dato : 22-01-12 11:10

Windows live mail

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 22-01-12 11:30

Er IE 9 sat til standard browser?
Et par muligheder!

I have IE9 and Windows Live Email set as my defaults. Both "Send Link" and "Send Page" are still grayed out. The only other way around this on IE9 is to right click on the toolbar, go to customize, then to Add or Remove Commands. From there you can pick one or both of them to be added to the toolbar. I been doing this since I first got Windows 7 about a month ago. Hope this helps
eller/og
Go to: Control Panel\Programs\Default Programs
then select: Set Program Access and Computer Defaults
Here I selected custom and clicked on the down arrows to expand the selections.
I then clicked IE9 as my browser and then Windows Live Mail as my email program.
Worked fine after that.

http://answers.microsoft.com/en-us/ie/forum/ie9-windows_vista/ie-9-send-linkpage-by-email-not-working-grayed-out/b3519e56-c073-e011-8dfc-68b599b31bf5

Godkendelse af svar
Fra : nord47

Dato : 22-01-12 13:34

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-01-12 13:40

En stjerne, det var fan'me fedtet!

Fik du det til at virke eller hwa'?

Kommentar
Fra : nord47

Dato : 22-01-12 16:46

Citat
En stjerne, det var fan'me fedtet! :-c

Sorry, Klaudi du skulle have 5 stjerner for det råd og det virker nu,tak for hjælpen