/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Efter opdateringer
Fra : yearhouse
Vist : 638 gange
200 point
Dato : 06-01-12 10:38

Daws venner.....Og godt nytår.

NU vil jeg ha´ en brugbare løsning:
"Der er opdateringer tilgængelig...." eller hva´ der står......Fiiiint, men efter en sådan opdatering, bliver min Pc....SÅÅÅÅÅÅÅÅ langsom i opstart: Op til 20 minutter. Det plejer at blive normalt igen efter tre-fire starter.........Men NU er den bare langsom i opstart hvergang selvom det er fjorten dage siden.
Ellers kører den fint nok, men er der ikke en løsning på dén enorme ventetid?
Jeg kører Vista.

Mange hilsner
TOM

Accepteret svar
Fra : webm

Modtaget 210 point
Dato : 06-01-12 11:07

En tur med CCleaner plejer at være en probat kur...

http://www.piriform.com/ccleaner

Og derefter en defragmentering...

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 06-01-12 11:44

Daws og godt nytår

Hvis den fortsætter med at skrive "der er opdateringer tilgængelige" eller "installerer opdateringer...." så synes jeg du skal lade den blive færdig.

Du kunne jo også evt. køre en windows update for at se hvad det er der mangler, hvis der da mangler noget.

Alle computere er længere tid om at starte op lige efter en opdatering. især hvis det er en stor opdatering.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-01-12 12:19

Du skal gå ind i kontrolpanel og vælge tilføj/fjern programmer. Oppe gor oven kan du klikke på "vis opdateringer"

Så sletter du de opdateringer der er installeret f.eks. de sidste 10 dage.

Så genstarter du og så går du ind og henter opdateringer. Du må ikke installere dem, du skal gemme dem i en mappe, evt. på skrivebordet.

Når opdateringerne er gemt, så slukker du for nettet/hiver netledningen ud. Og så installere du opdateringerne igen. Stille og roligt. Lad maskinen køre selv. Når opdateringerne er installeret så slukker du og lidt efter genstarter du, men hold dig ellers fra maskinen. For nu skal ned konfigurere opdateringerne. Tag en kop kaffe. Og når den så er startet op igen, så skulle den virke.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 06-01-12 13:22

http://www.wisecleaner.com/wisediskcleanerfree.html
Ellers kunne man tro, at du havde indstalleret noget der ikke
er kompatibelt med din pc.
Prøv at gendan til før du opdaterede.
Fjern også diverse usb stik, det kan til hjælpe.

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 07-01-12 10:19

Det er vel ikke den Medion syge jeg har skrevet om før.
hvis du fjerner noget USB mens den er slukket.
vil den søge længe efter det inden den giver op, mange minutter.
sluk for 220volt og tæl til 20 tænd igen, så er det resat.
hilsen Steen

Godkendelse af svar
Fra : yearhouse

Dato : 09-01-12 15:08

Tak for svaret webm. Det hjalp da.