/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Register over mailadresser..
Fra : sdam
Vist : 1515 gange
100 point
Dato : 03-01-12 11:14

Kort og godt:
Hvor finder man et register over danske emailadresser, eller rettere et register med mailadresser med danske adresser som ejermænd?

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 110 point
Dato : 03-01-12 11:19

Ingen steder, det findes ikke.

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 03-01-12 12:41

tvivler også på det findes, og HVIS det gjorde. så er det med at få slettet ens mail derinde.

Der findes mail-bots som scanner internettet efter mail adresser for efterfølgende at sælge dem til andre steder som så sender spam til de adresser. Derfor.. skjul din adresse hvis du kan. ikke smide den ud til alle mulige underlige sider.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 03-01-12 13:07

Det findes ikke mere.
TDC har haft men lukkede det ned.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 03-01-12 13:22
Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 03-01-12 13:24

smokei det spørger mener er en database lige som de gule sider hvor man kan finde en mail adresse på en person.

Kommentar
Fra : sdam

Dato : 03-01-12 13:37

Korrekt - WEEBNOOB

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 03-01-12 16:11

Citat
smokei det spørger mener er en database lige som de gule sider hvor man kan finde en mail adresse på en person.

Sådan forstod jeg det også...og som skrevet har TDC haft en men den har de lukket

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 03-01-12 16:51

Til alle de kloge mennesker der er i denne tråd så ved jeg godt hvad der spørges om.

Jeg ved også, at det ikke findes mere her i landet.

http://hotstart.dk/sogning/Email.aspx

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 03-01-12 18:13

Hvorfor henviser du så til politiet.dk?

Godkendelse af svar
Fra : sdam

Dato : 04-01-12 12:15

Tak for svaret webnoob.