/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Julehilsen
Fra : jeanettesmor
Vist : 831 gange
500 point
Dato : 24-12-11 08:41

Rigtig glædelig jul til Alle Kandu'ere

Hilsen fra Midtsjælland
jeanettesmor

Accepteret svar
Fra : frieda

Modtaget 510 point
Dato : 24-12-11 08:53

FROHE WEIHNACHTEN

fra grænsen mellem Tyskland, Frankrig og Luxembourg

Gitte (aka Frieda)

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 24-12-11 09:47

Også Glædelig Jul, her fra Sønderjylland...

Moin,
Svend

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-12-11 10:08

God jul herfra fyn, normalt sjælland

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 24-12-11 11:03

Hej jeanettesmor.
Længe siden .
Håber du har det godt. Og ha' en forrygende jul selv med din familie.
Hilsen Pia Skov.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-12-11 12:18

Tak i lige måde fra Thy og så vil benytte jeg lejligheden til også at ønske alle en god jul

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 24-12-11 13:22

Glædelig jul fra det nordlige Nordjylland

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 24-12-11 13:31

Herfra det fynske skal der også lyde en god jul til alle kandu' er

Faktisk er det først rigtig i dag, jeg er kommet i julestemning. Men det er da klart med et flot pyntet juletræ og børn og svigerbarn der kommer og fejrer jul med mig.

jeg vil gå i kødgryderne :)

kh fra smuller54

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 24-12-11 13:41

En rigtig glædelig jul til alle jer søde mennesker. Jeg er færdig med det hele og sidder og hygger mig, manden er kørt, han skal til Sydsjælland og fejre jul med sine børn og børnebørn. Og jeg venter på mine børn og børnebørn. De kommer ved 15 tiden til æbleskiver.

Så det er en dejlig dag, egernet har været her og har hentet sine nødder, blåmejsen og musvitten har tjekket at fuglekasserne stadig er der, de har spist og de har alle fået et bad. Og solen skinner. Er det ikke er dejlig dag?

kh Helle

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 24-12-11 13:54

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-12-11 14:30

Glædelig jul til dig og din familie fra det nordøstlige Nordjylland.
Sidder lige og venter på et opkald via Skype fra vores søn og svigerdatter der er i Guatamala.
Og det er første gang han holder jul uden mor og far.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-12-11 14:47

Taaark... Ska' du ha' jeanettesmor

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 24-12-11 15:43

Tak i lige måde her fra Vestegnen.
Glædelig jul allesammen - Det er en fornøjelse at være en del af Kanduerne.
Håber vi alle får god glæde af at "kende" hinanden igen til næste år.
Der er så megen viden her på Kandu, og det er dejligt, at alle villigt deler ud af deres viden og erfaring.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 24-12-11 17:26

Hej Pifo, jeg sidder også på vestegnen, i Albertslund. Så du får lige en nabohilsen.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 24-12-11 17:28

hej Granner (nabo) - god jul til dig

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-12-11 21:28

..og så er jeg iøvrigt fra Ama'r

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 24-12-11 21:37

og en glædelig jul til jer alle her fra en stormomsust boreplatform i nordssøen.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 24-12-11 23:11

Jamen trimare kan du ikke beholde stormen i nordsøen, her er så fredeligt på Sjælland.

Nu er gæsterne gået og kors det var en sjov aften. Jeg har helt ondt af at grine.

Men fortsat god jul til jer alle.

Kommentar
Fra : jeanettesmor

Dato : 24-12-11 23:40

Tak for mange dejlige hilsener fra nær og fjern

Ræset er overstået - nogle af mine gæster er kørt hjem, de overnattende er gået til køjs.

Det har været en skøn og hyggelig dag med børn, svigerbørn og børnebørn - helt som en juleaften skal være.

Har engang for mange år siden selv boet på Vestegnen - dengang Ishøj-planen var splinterny og dugfrisk. Men den tid hører til kategorien Nostalgi.

Fortsat god aften og jul til jer alle.

Julehilsener
jeanettesmor

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-12-11 01:55

jeanettesmor - tak, og i lige måde!

Også glædelig jul til jer alle!

Hyggelig aften med mor, far, søster, Camilla og mand og børn.

Jeg blev nærmest anbragt i en stol, fra jeg kom ind ad døren. For cirka to uger siden var vi til stor 6 års fødselsdag. Da skar jeg mit ben ganske grueligt på deres sofabord i glas og stål. Var liiige en tur med ambulance til skadestuen. Det var dén fødselsdag. Det skulle jo nødig gentage sig i aften.

Hanne

Godkendelse af svar
Fra : jeanettesmor

Dato : 25-12-11 13:00

Tak for svaret frieda aka Gitte og fortsat god jul