/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Så er der julegaver
Fra : mulberry
Vist : 689 gange
495 point
Dato : 24-12-11 07:06

Spørgsmålet er :
Hvad er din ynglings juleting? Det kan være hvad som helst for eksempel : hvilket tidspunkt i løbet af julen du holder mest af eller din ynglings julesang, slik, skik, pynt, drik, mad,gave, mandelgave, leg, etc..

Og nummer to spørgsmål hvad hader du mest ?

Du behøver ikke svare på begge spørgsmål.
Der bliver trukket lod blandt svarene.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 24-12-11 07:14

Til dem der har tid til en lille julesang fra vores 4 benede venner

Accepteret svar
Fra : Jan4100

Modtaget 505 point
Dato : 24-12-11 08:04

Elsker hårde pakker
Hader bløde pakker
go jul allesammen

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 24-12-11 09:45

Er glad for at have nogen at holde Jul sammen med.
Hader at sidde alene, især Juleaften...

Kommentar
Fra : slander

Dato : 24-12-11 10:01

Elsker når familien kommer til Julespisen.

Hader at jeg altid spiser for meget.

God jul.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 24-12-11 11:06

Hej og
Generelt holder jeg ar alt omkring jul.

Citat
Og nummer to spørgsmål hvad hader du mest

At nogle forældre IKKE kan holde sig ædru juleaften. Det der skal være en fest for børnene bliver et helved for mange af dem.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 24-12-11 13:25

Det bedste: Grønlangkål og risalamande
Det værste: At købe gaver og pynte træ

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 24-12-11 13:35

Glæder mig til rødvinen

hader alt det julepapir der bliver tilbage

God jul

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 24-12-11 13:45

Det bedste er at familien er raske og kommer og at fuglene har mad og vand og egernet har nødder.

Jeg hader ikke noget, men kan ikke lide sure og fulde mennesker i julen. Det hører ikke til i julen.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 24-12-11 13:55

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 24-12-11 15:37

Jeg er rigtig glad for et lille juletræ, som er løvsavs-arbejde. Der er plads til små fyrfadslys i. Jeg har fået det af min mor for mange år siden, og det er desværre blevet lidt ødelagt i farverne af en vandskade. Uanset det, så er det først jul, når der er tændt lys i det.

I kan se det her:

http://peecee.dk/upload/view/342558

Glædelig jul

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 24-12-11 16:01

Det bedste ved julen er julemusikken i radioen.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 24-12-11 16:46

OMG! Her er noget julemanden hader

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-12-11 00:05

Citat
Det bedste ved julen er julemusikken i radioen
har du hørt den her kanal? Vores lokalradio: http://www.radioaura.dk/upload/aura.m3u
Det bedste ved julen er alle forberedelser og pynten op både ude og inde
Der er ikke noget ved julen som jeg ikke bryder om, jeg kan bare ikke få nok jul nu er festen forbi for i aften og alle er gået til køjs undtagen jeg selv som er født som B menneske og natteravn, men vi forsætter i morgen og dagen efter og dagen efter og dagen efter og så er der pludselig blevet tid til nytårsfest og den sidste julefest holdes Hellig 3 kongers aften, derefter kan vi gå og glæde os til jul næsten et helt år

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 25-12-11 00:54

Nej, den kanal kender jeg ikke, men det er vist ikke så mærkeligt når det er en lokalradio.
Så vidt jeg husker bor vi ikke just i samme del af landet.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-12-11 01:13

Citat
den kanal kender jeg ikke, men det er vist ikke så mærkeligt når det er en lokalradio
men nu kan du lytte uanset hvor du bor, julemusik 24 timer til og med den 26. december, bare klik på linket så starter din musik afspiller

Godkendelse af svar
Fra : mulberry

Dato : 25-12-11 03:33

Tak for svaret Jan4100.