/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Outlook - på Win XP dobbelte vinduer
Fra : ingelein
Vist : 518 gange
50 point
Dato : 14-12-11 22:32

Hej
Jeg har poå en eller anden dum måde fået min Outlook mail til at vise 2 - eller 3 vinduer på een gang. 2 Vinduer i "hovedfeltet", hvoraf det sidst klikkede vises halvt øverst. Desuden vises også et sidevindue.

Hvordan får jeg mit ganske almindelige "Eetfags" vindue igen?

Jeg kan i nogle indbakkemapper ikke se datoen i menuvinduet for selve mailen - altså datoen for hvornår mailen er kommet. I stedet for står der mailens størrelse. Hvor indstiller man denne linje for hvad man gerne vil se?

Åh ---- træt af det her i juletravlheden og håber på venlig nissehjælpl

Mange hilsner
Ingelein

Accepteret svar
Fra : Brassovitski

Modtaget 60 point
Dato : 14-12-11 22:50

Nu skriver du ikke hvilken Outlook version, men i Outlook 2007 slår du visning af diverse ruder til og fra under menupunktet 'Vis'--->Navigationsrude, Opgaverude, Læserude.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 17-12-11 22:42

hej brassovitski
Tak for svaret. Det løste ikke mit problem - har Outlook 2003 - men jeg fandt da ud af at maksimere det øverste vindue - og det gør det så hver gang jeg åbner Outlook.
Med venlig hilsen og tak
Ingelein

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 17-12-11 22:43

Tak for svaret Brassovitski.
Jeg var ikke selv kommet på "vis".