/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
fede magre
Fra : svendgiversen
Vist : 638 gange
60 point
Dato : 09-12-11 11:35

Kan vi ikke snart slippe for at se hende den fede og hende den magre,
det er jo ikke den samme pige?

Hvis kandu fortsat skal have reklamer?? Så gerne lidt lødigere???

Accepteret svar
Fra : trimare46

Modtaget 60 point
Dato : 09-12-11 13:13

og der er også mindst 40 kg forskel på dem.

Kommentar
Fra : Kella

Dato : 09-12-11 13:53

Hvem er dog det for nogle ladies, der tales om ?

Er det quindelige medlemmer af Kandu.dk - F.eks granner01, den ene, og ans den anden?

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 09-12-11 14:13

Nej Kella du er helt galt på den,
både granner og ans er i min bevisthed begge slanke, sportslige, alvidende piger.

Det er den overdrevne misbrug af useriøse reklamer i kandu jeg gerne vil til livs...

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 09-12-11 16:37

Takker Svend, jeg er sportstrænet og mon ikke også ans er det. Og vi er garanteret både slanke og smukke begge to.

Kommentar
Fra : Jørn-Igen

Dato : 09-12-11 17:17

Lad os da se et billede af dullerne ...

Tak ...

Mvh Jørn Rudolph

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 10-12-11 09:32

Tak fordi vi nu slipper for at se den falske slanke reklame...

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 11-12-11 15:45

Tak for svaret trimare46.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 13-12-11 10:53

Nu er de kommet tilbage, hvem kan stoppe dem???

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 15-12-11 11:51

Kan vi da ikke snart slippe for at se på disse falske fede reklamer?