/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Amilo L1310g wirless
Fra : CerwinVega
Vist : 701 gange
29 point
Dato : 07-12-11 19:52

Jeg sidder med en gammel Amilo L1310g bærbar og har lige installeret win xp samt alle drivers fra producentens hjemmeside og alt ser ud til at virke fint.

Bortset fra jeg kan ikke få trådløs knappen til at lyse. Der ER installeret wirless drivers og fundet hardware.Intet sker når jeg trykker på wirless knappen. Jeg har hørt det kan være noget med power manager tools program ?

Så jeg har prøvet at installere power manager tooled til amilo men så står der register session failed når man starter programmet :s

lidt hjælp her ?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 07-12-11 20:09

Og du har installeret den rigtige driver til wlan kortet. Der findes nemlig 2 forskellige

Se her

http://support.ts.fujitsu.com/Download/ShowFiles.asp

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 39 point
Dato : 07-12-11 20:11

Her er der en guide til Wlan installation, måske det ikke er noget, men faldt lige over det

http://support.ts.fujitsu.com/Download/Showdescription_KMT.asp?SoftwareGUID=205291

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 07-12-11 20:27

Kan du komme på trådløst netværk selv om knappen ikke lyser? Det kan være wireless er disablet i BIOS.

Kommentar
Fra : CerwinVega

Dato : 07-12-11 20:30

Hmm der står rigtigt nok power manager has to be installed.

Ja jeg ER sikker på det er den rigtige..der er ingen fejl i hardware listen og alt funger normalt. jeg kan bare ikke aktivere det trådløse net da jeg skal bruge power manager og jeg har lige installeret det. Men fik den fejl med "register session failed"

Jeg bøvler lige vidre

Kommentar
Fra : CerwinVega

Dato : 07-12-11 20:38

der står jeg skal bruge 2 programmer

power manager og odyssey

Men jeg kan ikke finde en ny version af power maneger og odyssey kan jeg heller ikke finde

Godkendelse af svar
Fra : CerwinVega

Dato : 07-12-11 21:52

Tak for svaret Fijala.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-12-11 17:54

Hvad så lykkedes det.