/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
"Sludrer-tråd" om Kandu.dk
Fra : zyster
Vist : 767 gange
10 point
Dato : 05-12-11 13:45

HalliHallo

Jeg har holdt en lang pause fra Kandu.dk, men er nu vendt tilbage ...

Det ligner jo sig selv.

Heldigvis ...

De samme smilyes. De samme mennesker, når man kigger sig lidt omkring.

Fint nok ...

Meeen - Er der slet ikke sket noget nyt og epokegørende forandrende på Kandu.dk ?

Ja, det er da hyggeligt hvis alt er det samme, det er ikke det ...

Men er *alt* det samme som det plejer ?

Mvh
Zyster

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 05-12-11 14:42

Ja, de samme mennesker, men nu alt for mange reklamer,

hvem kan tabe sig så meget, det er ikke den samme pige?
og de søde piger behøver vist ikke kandu dating??

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 05-12-11 15:18

Citat
men nu alt for mange reklamer,

Helt enig. Og (som skrevet før) min puter opfører sig mærkelig på Kandu. Skal opdatere tråden,for at se egne indlæg.
Og "tekstboksen" ..... når den er fyldt,og jeg skriver videre,hopper det hele op og ned.
Resultatet bliver sådan en slags "blindskrift",hvor jeg ikke kan se,hvad jeg skriver.

Så hvis der er injuriende indslag,er jeg lovlig undskyldt.

Endelig savner jeg go`gamle Dulcona.

M.

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 10 point
Dato : 05-12-11 15:20

Nu ved jeg ikke hvem du var, da du tidligere var herinde, så ved ikke om jeg "kender" dig

Men nej, der er sådan set ikke sket det helt store med Kandu.dk, alt er som det plejer

Kommentar
Fra : zyster

Dato : 05-12-11 15:38

Citat
Nu ved jeg ikke hvem du var, da du tidligere var herinde, så ved ikke om jeg "kender" dig

Næææææh ...

Men jeg er skam blevet genkendt med det samme, faktisk ...

Af en vis "Sherlock Holmes" og "Dr. Watson" ...

Hvem jeg er - ja, det er underordnet ...

Er mere interesseret i nyheder/small-snak om Kandu.dk ...

Kommentar
Fra : webm

Dato : 05-12-11 16:09

Citat
Nu ved jeg ikke hvem du var, da du tidligere var herinde, så ved ikke om jeg "kender" dig

Det kan du jo så være lidt glad for Dova - Jørn Rudolph alias Zyster alias over 100 forskellige profiler, er nok Kandu's mest blacklistede person i historien...

Kommentar
Fra : webm

Dato : 05-12-11 16:14

En dag du har god tid, så kan du jo gå ombord i nogen af alle hans profiler.
Han er guf for hjernevridere, og et studie for sig med langt over 100 blacklistede profiler.

God fornøjelse.

Jørn_Rudolph
JørnSpammer
JørnFHRudolph
JørnR
JørnIgen
vic2000
Whitelist
Brownlist
Greenlist
Bluelist
Imam
Kbh-N
bilbjørnen
cykelhesten
Zepto
JørnRudolph
Dummesen
Mik3000
onkelDum
KanduPlatugle
Båndsalat
pære
æble
Skvadderkål
kastanie
ferskeen
Avisbud
Snydetampen
køvenhavner
FuglFønix
BlackStars
PiiiiP
PaterThaisan
PaterTheisan
vagnz
PRO-filsen
fint-tip
dumt-tip
zulux
snabel-a
BLACK-mig
Klaud
piaskovl
Rens-dyr
nemthva
oletagersen
krommen
Rent-Kandu
keller23
spørger
Bladbud
gasovn
aa11aa
ToysRus
bæffer
soltulipan
GillBates
goglo
w11w
zz99xx
zz88xx
zz77xx
zz66xx
zz55xx
zz44xx
zz33xx
e11e
DellComp
zz22xx
zz11xx
xz1zz
JatR
kandubrugeren
hvadså
mylykole
guf1giver
pointguffer
Filur-3
filur-2
Filur-1
wwwww01
Slut-spurt
q11P
q22p
q33p
høstblomst
PåenIgen
BURGO_HØGE
Gule-Rod
Oprydder666
FjæsBog
trivielt
lille-mig
pestilens
pinge
FuglFinish
lille-mig
pestilens
Burka
TimFlip
smiltilmig
webx
mælkergodt
tilmeldt-nu
sober
JørnR
janus64
KlapTorsk
Nissesen
tim80
SoberTorsk
xbruger
godavs
løgner
Jørn_Rudolph
CarmDown
smellur45
Jør-n
DecemberRæv
rødebrik
R-æ-v
wolwin
DropDetFis
witzen
JørnX
briik
BlackPeet
R-æ-v-e-n
zorto
carsten85
BullGuard
JørnSpammer
bo68
ludo-man
retur

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-12-11 16:47

Ja Jørn var en mester i navne. Jeg har altid beundret hans evne til at finde på nye navne. Den evne må være uovertruffen.

Og han var en mester i at spamme Kandu, så meget at vi i lang tid troede at det var unge mennesker der lavede ballade i deres ferie.

Og så er han årsag til at det blev indført at man skulle opgive mobilnummer og mailadresse for at blive medlem.

Så velkommen Jørn, håber du arter dig denne gang.

Kommentar
Fra : zyster

Dato : 05-12-11 16:56

Taxi Webm !

Tænk engang - Har du gemt denne liste ?

Hvor forbløffende / rørende (Tænk jeg synes listen var meget større !) - Men jeg har den ikke. Gemmer ikke på sådan noget bras !

Tak også til granner01 ...

Jeg har helt óg aldeles lagt de dårlige vaner på hylden - Hvad angår alle disse forskellige profiler.

Holder mig til ét, nu ...

Vil heller ikke spamme i så stor stil som før ...

Håber på at blive, sådan nogenlunde accepteret som "almindelig" kandu.dk bruger ...

Kommentar
Fra : severino

Dato : 05-12-11 17:03

Ja ja rudolf, det er jo op til dig selv, ellers er sortlisten kun et klik væk.

Kommentar
Fra : zyster

Dato : 05-12-11 17:16

Ja ja ...

Men hvad skal vi ellers tale om ?

Spørgsmålet var ikke oprettet for at tale om min person, men om Kandu.dk som helhed ... !

Jeg er såmænd ikke interesseret i min egen "kandu-historie".

Den kender jeg jo !

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 05-12-11 17:58

Citat
Helt enig. Og (som skrevet før) min puter opfører sig mærkelig på Kandu. Skal opdatere tråden,for at se egne indlæg.

Velkommen i klubben.

Min låser totalt hvergang jeg klikker på SEND, også andre åbne vinduer hvor jeg indtil klikket kan surfe, browseren kan jeg lukke ned, men ved åbning kan den ikke finde noget som helst og jeg må genstarte dyret.

Rensning med Ccleaner eller andet hjælper ikke, så der er noget ku-ku i den nye server Kandu har fået........i Vladivostok.

Kommentar
Fra : zyster

Dato : 05-12-11 18:40

http://www.kandu.dk/tip21888.aspx

Det ses tydeligt, at "folk i almindelighed" på Kandu.dk er lige som de plejer.

Ja, ikke Alimak ...

Men de øvrige ... Sure og negative ...

Kommentar
Fra : zyster

Dato : 05-12-11 18:43

Citat
Men nej, der er sådan set ikke sket det helt store med Kandu.dk, alt er som det plejer

Hvor har du ret, Dova !

Godkendelse af svar
Fra : zyster

Dato : 05-12-11 18:44

Tak for svaret dova !

Kommentar
Fra : zyster

Dato : 05-12-11 19:42

Rent teknisk, ja så virker Kandu.dk da upåklageligt !

No Problems at all !