/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Gaveideer
Fra : svendgiversen
Vist : 756 gange
100 point
Dato : 01-12-11 10:23

Min kone fylder år lige før Jul, så jeg skal give flere gaver...

Hvad giver man en dame sidst i 60 erne der har næsten alt?
Hun har hus, bil og badebro og er kunstmaler.

Vi er begyndt at gå til fitness og skal en tur til Gran Canaria efter Jul,
ellers ikke de store udskejelser og behov...

Gerne lidt utraditionelt??

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 01-12-11 11:39

jeg kan kun sige, hvad, der ville gøre mig glad:
en udflugt som min(e) kære skulle tage del i.
f.eks. hemmeligholdt for hovedpersonen,
operahuset, en rundtur til de(t) sted(er), din kone er vokset op.

et maler kursus et spændende sted af mindst en uges varighed
måske i spanien.
det er ikke lige noget, som du kan bruge dit gavepapir på,
til gengæld utraditionelt.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 01-12-11 11:42

ps. en kunstmaler kan også ha behov for at finde inspiration i uvante omgivelser og andre teknikker.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 01-12-11 11:57

Ja aase, gode forslag,
hun tager netop sin skitseblok med til Gran Canaria...

Og hun tog til Nordcap med et gammelt analog camera, men cameraer har jeg spurgt om.

Omkring fitness, skal det vel helst være sort tøj, som det sorte bælte?
Hun vil ikke have shorts, men noget der går ned over knæene, findes det??

Og naturligvis nattøj/undertøj men det er jo svært for en mand at købe,
sidste år var jeg lidt til grin med C eller D skåle???
Nogle ekspedienter morer sig vidst her op til Jul...

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 01-12-11 13:07

Hvad med en Bjesk
køb vodka hos Nielsen nede i Tyskland, 3 flasker for 100- kr
et brev julesnaps på apoteket, første flaske trækker i ca 36 timer
og derefter næste flaske ca 1 uge, kan drkkes med det samme
sidst jeg var i Tyskland købte jeg 12 fl. vodka
i kunne så senere gå igang med at samle urter
min datter samler meget til mig
et par link
http://www.drambryg.dk/
http://www.engelund.dk/de-gode-sider_mad-og-drikke/snapseurter/

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 01-12-11 18:14

Jeg tror ikke lige Bjesk er en gave idé til min kone, jeg laver hellere pæresnaps til hende
har netop en ny pære fra i sommer i en flaske, denne gang med vodka over, som du foreslår,
normalt bruger jeg Brøndum snaps...

Kommentar
Fra : prio

Dato : 01-12-11 23:17

Smykker er vel ikke utraditionelt som sådan, men du kan finde et utraditionelt smykke.

De fleste kvinder - i alle aldre - bliver aldrig trætte af smykkegaver.

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 100 point
Dato : 01-12-11 23:24

svendgiversen - kan du ikke lure hendes undertøjsstørrelser af, når hun ikke er hjemme?

BH - skål og omkreds står på et lille stofmærke indvendig på BH'en.

Det samme gør størrelsen på trusserne. Hvad med en lækker morgenkåbe? Eller et beløb til at købe parfume o.lign. til hende selv i lufthavnen - og eller dernede.

Har de ikke sådan et par musikanter på Gran Canaria, som kan komme og spille for din kone, mens I får en lækkermiddag et sted?

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 04-12-11 20:07

Tak for svaret Camillasmoster.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-12-11 23:23

Velbekomme, svendgiversen - hvordan gik det? Eller er det først om lidt?

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 25-12-11 19:40

Jeg købte Det gyldne Camera til hendes fødselsdag: Et Canon Ixus af de bedste,
det er hun meget glad for.

Fitness bukser der er for store og skal byttes, samt natkjole der passede.

Og så fik hun en vinterfrakke lige før Jul, som hun selv var med til at købe...

Jeg undgik så at skulle købe underjøj i år, der passede.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-12-11 00:27

Tillykke med fruen, svendgiversen.

Hun er da blevet godt begavet, hva'

Citat
Jeg undgik så at skulle købe underjøj i år, der passede.
(I mænd he he)