/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvad er ZenPoint Digital Center
Fra : Oldboston
Vist : 834 gange
50 point
Dato : 27-11-11 21:57

De sidste tre døgn har jeg ikke kunnet komme ind på kandu.dk, for adressen har hver gang ført mig ind på en reklame for ZenPoint Digital Center, der ser ud til at være en udbyder af musik. Er det en lokal fejl hos mig, eller har ZenPoint Digital Center lejet reklameplads hos kandu.dk i nogle dage, eller findes der en anden forklaring? Jeg har savnet at kunne gå ind på kandu, så jeg er glad for, at I er her igen!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-11-11 22:05

Kandu har været nede siden i fredags og først åbnet igen her til formiddag - vistnok jeg er ikke helt sikker på tidspunkterne, uret går korrekt nu og det må siges at det må have været noget af en opgave at indstille det ur, at det skulle tage flere dage og sædvanen tro advarer Kandu ikke om en sådan opdatering.
ZenPoint Digital Center må være noget lokalt som du har indstillet i din browser, her blev der vist en siden med Error siden kan ikke vises

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-11-11 22:06

Lytter du til musik fra ZenPoint? http://www.zenpoint.org/

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 27-11-11 22:11

Nej den er go' nok, hvis man brugte cando.dk kom man ind på den side som oldboston nævner,
men hvorfor aner jeg ik'

Kommentar
Fra : severino

Dato : 27-11-11 22:12

ZenPoint DigitalCenter. www zenpoint org /. Cached - Lignende - Oversæt This page
Lyt til din egen musik, til online radiostationer, se dine foretrukne film og nyd din fotominder, mens musikken spiller

Den der går i andres fodspor, kommer aldrig foran...... Så må de have hjælp her på kandu.
Det er egentlig utrolig hvad man kan hente af oplysninger, når man GOOGLER

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-11-11 22:14

Måske men hvorfor skrive cando.dk? jeg klikker altid på Kandu.dk-Seneste indlæg som ligger i Bogmærker

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 27-11-11 22:17

Fordi man engang har gemt siden med den adresse! Tror de roder endnu,
nu er der ingenting der virker i IE, hverken Smiley Citat Kode Fremhævet

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 27-11-11 22:26

Det er altså en lidt større opgradering ser det ud til, det er ikke kun uret

Platform: Microsoft-IIS/5.0 (2011-11-18)
Platform: Microsoft-IIS/7.5 (2011-11-27)

Siderne ser også ud til at opføre sig pænere end de før har gjort

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 27-11-11 23:19

Ja noget er sket, man man ikke bruge smiley og man kan ikke sætte citater ind.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 27-11-11 23:24

hmmmm

Citat
virker da ellers fint

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 28-11-11 05:40

Ja når jeg gik ind på hjemmesiden fik jeg også vist zenpoint

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 28-11-11 06:39

Jeg tog et screendump, og det så sådan ud - http://peecee.dk/upload/view/338334 - Og der står kandu.dk i adresselinien!

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 28-11-11 07:37

Der er nok installeret en toolbar.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 28-11-11 08:07

Hvis det er mit skærmdump du kommenterer, så er der ingen tool-bar, da jeg hader tool-bars!

Det er min bogmærkelinie øverst, og åbne websider nederst, som jeg har sløret, da det ikke rager andre hvad jeg kigger på -

Accepteret svar
Fra : vedikkealt

Modtaget 50 point
Dato : 28-11-11 17:55

Det er da noget folkene bag Kandu, står bag, og nu har de lige fået det annonceret gratis i 3 dage...

...vedikkealt

Godkendelse af svar
Fra : Oldboston

Dato : 02-12-11 07:08

Tak for svaret vedikkealt. Nej, folkene bag kandu eller cando holder altid meget lav profil. Det er egentlig pudsigt, når man nu driver en faktisk udmærket og ganske populær hjemmeside med et nogenlunde besøgstal, at man så ikke bruger situationen til at føre en vis dialog med brugerne og derved opbygge en vis brugerloyalitet. På længere sigt er der jo brugernes loyalitet, der en skønne dag kan udmønte sig i en økonomisk fordel for folkene bag projektet. Men de gør ikke meget væsen af sig, lever nærmest i det skjulte, også når der - som i dette tilfælde - var nedbrud i flere dage. Svært st få øje på den kommercielle intention, synes jeg, men tak til jer, der på forskellig måde bidrog til lidt hyggelig debat.