/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
google maps- opret mine steder
Fra : snaptil
Vist : 553 gange
110 point
Dato : 15-11-11 10:32

jeg bruger google maps en del. Både på pc og på telefon. På et tidspunkt har jeg fået oprettet mit hjem og arbejde under mine steder, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvordan jeg tilføjer flere?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-11-11 17:36
Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 16-11-11 08:09

hej Klaudi

det står desværre ikke beskrevet der. På dit link kan man oprette et kort, og det er som sådan fin nok. Jeg har oprettet det punkt jeg skulle bruge, men det kommer ikke ind under mine steder og figurerer ikke med en stjerne markering.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 16-11-11 10:11

Når du åbner google maps http://maps.google.dk/ skriver du bynavnet i søgefeltet xxx

når det så er fundet klikker du på opret kort, skriver navnet og klikker på gem og udført
så er det under mine steder

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-11-11 12:56

nå det virker måske heller ikke dejligt med feedback

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-11-11 15:53

Du skal da endelig ik' komme med respons

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 06-12-11 09:17

Hej Klaudi, sry har lige været lidt fraværrende. Men det er desværre ikke den rigtige løsning.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-12-11 09:22

Ok aner ikke rigtigt hvad man så gør?

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 06-12-11 12:08

din løsning skaber ganske rigtigt et kort med virksomheden/stedet på. Men det er ikke en stjerne markering. Det er lykkedes mig at sætte mit arbejde og min hjemmeadresse på, og det er jo godt, men kan desværre ikke finde stedet hvor jefg tilføjer flere,

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 06-12-11 21:45

Citat
Det er lykkedes mig at sætte mit arbejde og min hjemmeadresse på, og det er jo godt, men kan desværre ikke finde stedet hvor jefg tilføjer flere,

h/klik med musen, og 'tilføj destination'
det fortsætter du med til du har alle dine ønskede destinatitioner,
alle destinatitioner kan efterfølgende flyttes / trækkes rundt med musen.
skriver selv adressen på de / de steder hvor du placerer markøren.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 07-12-11 08:37

Jeg har fundet ud af hvordan.

1) Søg en adresse
2) tryk på punktet du har søgt
3) øverst i højre er der en blank stjerne der kan trykkes gul

nu er stedet tilføjet "mine steder"

Godkendelse af svar
Fra : snaptil

Dato : 07-12-11 08:42

Ok forsøg Klaudi.

Så giver dig point for løsning. Din løsning virker godt som oprettelse af et offentlig sted, bare ikke under mine steder.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-12-11 20:43

velbekomme