/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
Rettigheder om multimediaskat
Fra : Rustica.dk
Vist : 637 gange
65 point
Dato : 17-10-11 13:48

Hej Kan-du´er !"

Jeg er elev, i en IT-afd. og skal betale denne kære multimedia skat.
Jeg er dog blevet gjort opmærksom på at de ikke må trække det ved elever!

Er der nogen der ved noget mere om dette ???

Evt. gerne link til paragraf, hvis sådan findes hæhæ.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 75 point
Dato : 17-10-11 13:50

Det er nok hurtigere at du ringer til din fagforening

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-10-11 13:51

Nåå det var nu ikke så svært at finde endda

Multimedieskat
Bliver elever, der får stillet en bærbar pc til rådighed fra virksomheden til brug for forberedelse til arbejdsgiverbetalt uddannelse, omfattet af multimediebeskatningen?
Nej, der skal ikke betales multimedieskat i henhold til oplysninger fra SKAT.

Læs evt. mere på dette link.

Uddannelsescentret har forespurgt flere HR chefer. De kan yderligere oplyse, at deres elever er under arbejdsgiverbetalt uddannelse i fem år. To år som elev og tre år på Akademiuddannelse. Det bevirker, at der ikke skal betales multimedieskat de første fem år.
http://finanselev.dk/sp%C3%B8rgsm%C3%A5l+og+svar/multimedieskat

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 17-10-11 14:05

Hej Nordsted1:
Det vil jeg da klart fremlægge for min boss ...

Godkendelse af svar
Fra : Rustica.dk

Dato : 17-10-11 14:05

Tak for svaret Nordsted1.