/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
Fagprøve
Fra : Broderpivert
Vist : 2702 gange
100 point
Dato : 05-10-11 08:25

Hej allesammen.
Jeg har lige skrevet min fagprøve til salgsassistent, og skal op til eksamen snart.
Men mangler nogle godt emner som man evt kan snakke om til eksamen.
Helst noget økonomi, eller noget som censor ikke høre hver dag.
Nogle der har nogle gode forslag til emner.???

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 05-10-11 10:55

jeg troede egentlig du skulle tage udgangspunkt i din afgangsprøve. Så hvad handlede den om?

Kommentar
Fra : Broderpivert

Dato : 05-10-11 11:30

Jeg tager også udgangspunkt i min opgave men jeg skal også have noget nyt med. Jeg har tænkt lidt på abc pladser og xyz vare, men er kommet helt i tvivl om hvad xyz vare er! Ellers er jeg bare ude efter ting som i syntes er vigtig man har med til eksamen til salgsassistent!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-10-11 12:58

Hvis du skal sælge så synes jeg det vigtigeste er hvordan du behandler dem du skal betjene.

Så lidt kundepleje vil være på sin plads at snakke om.

Accepteret svar
Fra : lham

Modtaget 50 point
Dato : 06-10-11 06:43

Fra skuspillet Parasitterne" . Grosen udtaler : Hvis man skal luske knapperne af kunden skal man gøre det forsigtigt .

Godkendelse af svar
Fra : Broderpivert

Dato : 09-10-11 10:27

Tak for svaret lham.