/ Forside/ Karriere / Offentlige / Andet offentlige / Spørgsmål
10  jakjoe 697
udlevering af danske borgere
Fra : 190e
Vist : 2192 gange
50 point
Dato : 23-08-11 12:03

jeg vil hører om der findes et sted på nettet hvor man kan se hvilke lande der ikke skal udleverer danske borgere til dk+ hvem der skal udleverer.

190e.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-08-11 12:10

et eller andet ministerium

Kommentar
Fra : HUGO-BØRGE

Dato : 23-08-11 12:18

Flygt ud på en øde ø som ikke er med på et kort. Så kan du ikke blive udleveret til Danmark igen.

Stammerne i urskovene udlevere heller ikke folk igen til Danmark.

Med venlig hilsen
HUGO-BØRGE

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 23-08-11 12:25

Udlevering, hvorfor? Det skriver du ikke??

Hvis de har gjort noget kriminelt, så send dem bare hjem...

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 23-08-11 12:31

det er udenrigsministeriet der forhandler med andre lande for at få danske statsborgere hjem

Kommentar
Fra : 190e

Dato : 23-08-11 12:50

det var dog utroligt ikke engang et simpelt spørgsmål kan man få svar på.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 23-08-11 12:57
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-08-11 13:11

Citat
det var dog utroligt ikke engang et simpelt spørgsmål kan man få svar på.

Din formulering er ikke så ligetil.

Kommentar
Fra : 190e

Dato : 23-08-11 13:16

syntes da det er fint,

udlevering af dansk statsborger fra et andet land til danmark?

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 23-08-11 13:20

når du ikke selv kan finde det. er det nok heller ikke så nemt for andre at finde det

Kommentar
Fra : 190e

Dato : 23-08-11 13:22

tror jeg stopper med at bruge kandu. mange har travlt med at moraliser istedet for at svarer

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 50 point
Dato : 23-08-11 14:24

Tror ikke at der er en direkte nedskrevet liste hos udenrigsministeriet, udover det der står her:
http://epn.dk/teknologi2/computer/article1534764.ece

"Kontorets ansatte forklarer videre, at Danmark har en stående udleveringsaftale med de 47 lande i Europarådet, ligesom der inden for de 27 EU-lande gælder regler om en fælles arrestordre."

Det kommer nok an på graden af forbrydelsen, og iøvrigt er det vel kun ganske få lande der bryder sig om at have udenlandske storforbrydere boende selv om de ikke har gjort noget hos værten.......endnu......, så de kan meget vel finde på at udlevere til lande de ikke er politisk gode venner med.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-08-11 14:24

og hvad så ?

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 23-08-11 14:58

jeg moraliserer ikke, men reagerer på at du beklager dig over at andre ikke har det rigtige svar. jeg tror de fleste gør deres bedste. men man kan jo ikke vide alt, hvad du jo heller ikke selv gør.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 23-08-11 15:57

Spørgsmål
- Ubesvarede 4
- Besvarede 6
- Annullerede 19
- Slettede 0
Ialt 29

- stop du bare...

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 23-08-11 17:46

Besynderligt man kan tillade sig at være dumsmart, når man behandlere dem der forsøger at hjælpe een som man gør. Skrid du bare!

Ret skidt statestik du har der, kammerat!

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 23-08-11 18:23

Citat
det var dog utroligt ikke engang et simpelt spørgsmål kan man få svar på.

Når nu spørgsmålet er så let, så find dog svaret selv.

Det er glædeligt at du skrider.

hawaii7

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 23-08-11 18:24

Citat
det var dog utroligt ikke engang et simpelt spørgsmål kan man få svar på.

Jeg prøver igen. Det kan jeg ikke finde ud af.

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 23-08-11 18:36

Iøvrigt deltager bruger 190e med ingenting, og har ikke lagt en eneste kommentar eller forsøg på hjælp på et eneste spørgsmål. Stiller bare spørgsmål (som man så ikke gider acceptere og/eller afslutte). Ovenikøbet bliver man så "Teil-sur" (pigesur), når hjælp ikke falder promte.

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 23-08-11 19:43

Farvel 190e, vi kommer ikke til at savne dig.

vic200

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 24-08-11 06:25

Jeg må indrømme at jeg nok ikke får sovet i nat, jeg kan ikke tro det, at 190e ikke vil skrive med os hvad bliver dog det næste.
alan57

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 24-08-11 12:17

Hvis svaret ikke kan googles ret hurtigt - uden for meget besvær,
skal du ikke regne med at få svar her på kandu.dk

der er ikke ret mange der virkelig ved noget,
udover hvad der kan googles, og findes i gamle indlæg,

så når man ikke ved noget, svarer man bare flabet,... (fordi man ikke kan google svaret)
for svares skal der,... når man nu har brugt / spildt en hel dag på kandu,

'problemet' bliver ikke bedre af at kandu.dk
reelt kun består af få medlemmer med en masse dobbeltprofiler,
så i mange tilfælde er det samme 'sure / flabet' person der står bag 2 - 3,.. eller flere svar,

-hvor jeg ved det fra,... ?
det er ret simpelt,.. når 'Top 10 brugere' ikke har været 'online' i uge,.. -måned,.. -årvis,
ser det underligt ud,

eller når samme bruger svarer med 2 - 3 eller flere profilnavne,..

endelig,..
hvis en udefrakommende, skulle forvilde sig ind og læse dette indlæg/spørgsmål/svar,
vil vedkommende sandsynligvis aldrig så meget som overveje at blive 'nyt medlem',
(næste kapitel kommer senere.) ....

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 25-08-11 03:58

Citat
'problemet' bliver ikke bedre af at kandu.dk
reelt kun består af få medlemmer med en masse dobbeltprofiler,
så i mange tilfælde er det samme 'sure / flabet' person der står bag 2 - 3,.. eller flere svar,

Hold mig ude af den statestik, tak.

Men der findes millionaliaser på nettet, hvilket er et problem.

Godkendelse af svar
Fra : 190e

Dato : 25-08-11 07:32

Tak for svaret LuffeA.