/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
download/optage baggrundsmusik
Fra : mh1979
Vist : 1055 gange
50 point
Dato : 22-06-11 15:19

En hjemmeside har noget baggrundsmusik, hvordan kan man hente det ned?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-06-11 15:21

you tube

Kommentar
Fra : mh1979

Dato : 22-06-11 15:25

Øh hvad mener du med youtube?

Det er en ganske alm privat hjemmeside, som har noget baggrundsmusik.
Kan man downloade/optage musikken til sig selv?

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 22-06-11 15:41
Kommentar
Fra : nomore

Dato : 22-06-11 15:41
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-06-11 15:44

hvad du mener er ikke let at forstå

Kommentar
Fra : HUGO-BØRGE

Dato : 22-06-11 16:07

der findes et lille program hvor du kan optage alt det der kommer ud gennem din h?jtaler i PC'en.
Jeg har det ikke selv, men det har v?ret for nogle dage siden i et andet sp?rgsm?l. Jeg blev selv anbefalet det for nogle ?r tilbage.
Det hedder noget med "stream".

NOMORE ved desv?rre ikke hvad han snakker om. Han mangler nogle hanke p? kopperne p? ?verste etage.

hawaii7

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-06-11 16:44

Der er såmænd intet i vejen med Nomore link, det er bare en Google søgning på gratis lyd optage programmer, jeg vil lige tilføje at man skal være lidt forsigtig med "gratis" programmer, der er nogle gange uønskede funktioner indbygget, på download siden http://download.cnet.com er man næsten sikker på at hente rene programmer, der står altid på den grønne download knap: Tested spyware free men stadig vær forsigtig, en lyd optager som jeg selv bruger er Free Sound Recorder den er ren og nem at finde ud af at bruge, den gemmer automatisk det den optager som mp3: http://download.cnet.com/Free-Sound-Recorder/3000-2168_4-10698910.html
Hvis du vil have mulighed for at redigere i lyden bagefter, klippe noget uønsket væk eller lignende så brug Audacity som både kan bruges som optager og til at redigere med bagefter, du skal nemlig optage lyden på den hjemmeside mens den spiller på computeren, du optager det du hører så enkelt er det.
http://download.cnet.com/Audacity/3000-2170_4-10709767.html?tag=mncol;2
normalt anbefaler jeg ikke Beta programmer men hvis du har Windows 7 så er du nødt til at bruge den Beta som linket viser, de gamle afprøvede virker ikke på 7eren

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-06-11 16:54

HUGO-BØRGE, hvorfor underskriver du dig med Hawaii7??

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 22-06-11 16:56

Citat
NOMORE ved desv?rre ikke hvad han snakker om. Han mangler nogle hanke p? kopperne p? ?verste etage.

Og du er vel bare ked af det.

Citat
Det hedder noget med "stream".

Skulle det være et bedre TIP

Har selv brugt denne.
http://www.sound-recorder.biz/freesoundrecorder.html

http://www.roemersoftware.com/free-sound-recorder.html

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 22-06-11 16:58

Citat
HUGO-BØRGE, hvorfor underskriver du dig med Hawaii7??

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 22-06-11 19:34

Citat
NOMORE ved desv?rre ikke hvad han snakker om. Han mangler nogle hanke p? kopperne p? ?verste etage.

Gør han nogensinde det?

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 22-06-11 21:38

Og ha´D - godt

Bro/ækrøve finder man alle steder
nogle er til grin, andre, tja i fyrer jo pis af selv.

http://www.youtube.com/watch?v=W2J7QF8axHs

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 22-06-11 21:39
Accepteret svar
Fra : EA_HS

Modtaget 50 point
Dato : 23-06-11 03:39

Citat
hvordan kan man hente det ned?

det kan du med 'StreamTransport' :
http://www.streamtransport.com/

når du har installeret og åbnet programmet,
åbner du hjemmesiden,
kopier adressen over i 'StreamTransport' (adresselinien)
klik på start,.. marker den adresse der fremkommer,.. og klik 'Download',
nu downloades filen til mappen 'Dokumenter'

Godkendelse af svar
Fra : mh1979

Dato : 03-07-11 09:31

Tak for svaret EA_HS.