/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Oversættelse af et dokument....
Fra : axelbjarne
Vist : 756 gange
100 point
Dato : 04-02-11 16:35

Jeg kan ikke oversætte et dokument som jeg har gemt i word på Google oversæt, hvad format skal der til...?

mvh.
axelbjarne

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 100 point
Dato : 04-02-11 18:47

Du åbner dit dokument og kopierer al tekst til udklipsholder (ctrl+c) så åbner du Google Translate og kopierer teksten ind (ctrl+v)

Og så læner du dig tilbage og håber at den der skal læse oversættelsen har en god portion humor

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 04-02-11 19:04

Jeg har ingen problemer med, at oversætte et Word 2000 dokument i Google oversættelse.
Hvilken udgave af Office/word har du og hvilken fejl modtager du?

Og så er kontoververden's svar også en mulighed.

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 05-02-11 05:29

Der kommer kun en blank side, når jeg prøver at få Google til at oversætte - ..jeg kan se at den arbejder på det, men jeg får ikke noget frem andet overskriften...og det er lige lidt nok. Jeg bruger også word 2000.

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 05-02-11 05:29

Jeg modtager ingen fejl meddelelse...

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 07-02-11 06:16

Tak for svaret Kortoververden.