/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Frisør i København der..
Fra : dynamicduo
Vist : 1175 gange
500 point
Dato : 03-02-11 12:03

Jeg kunne godt tænke mig at få permanentet meget store krøller i mit hår - så det bliver mere fald end decideret krøl. Jeg er klar over, at det ikke holder så længe som "rigtig" permanent, men mit hår tager generelt godt imod permanent, så nu vil jeg prøve det her, nu hvor mit hår er vokset ud igen (skulderlangt).

Det er lidt svært at lure på nettet, hvor store curlere de forskellige frisører bruger og om de er gode til det - derfor tænkte jeg, at I måske på kandu kan hjælpe mig med at anbefale en frisør I ved, kan permanente mit hår med de størst mulige curlere så det samtidigt bliver godt.

Jeg bor i København (brønshøj), så det ville være ideelt, hvis det ligger i centrum eller på broerne.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 03-02-11 12:54

Hejsa.
Du bruger da bare din sædvanlige frisør og siger hvordan du vil ha' det.
Jeg har selv prøvet netop det du siger og så bruger hun bare store spoler .

Kommentar
Fra : dynamicduo

Dato : 03-02-11 17:30

Piaskov, nej, min sædvanlige frisør har ikke så store spoler - har spurgt.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 03-02-11 19:57

Gå en tur forbi her - de er MEGET dygtige her:

http://www.hair.dk/vis_artikel.asp?pageid=444&areaid=0

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 04-02-11 00:30

Hårmodel
Mange leverandører og saloner søger løbende efter personer der har lyst til at blive hårmodeller. Vi starter et nyt site med meget mere information om hvad det vil sige at være hårmodel, hvordan du kan blive hårmodel og hvornår der er behov for hårmodeller. Foreløbig vil du her på Hair.dk kunne se en oversigt over de frisører og leverandører der søger efter hårmodeller. Husk at du hvis du opretter en gratis medlemsprofil her på Hair.dk , kan angive om du har lyst til at være hårmodel. Udfylder du dette, vil vi automatisk sende e-mail til dig, når der er brug for hårmodeller.
L'Oréal - København
Hårmodeller søges til farve og klip.
Læs mere.

http://www.hair.dk/index1.asp?areaid=4771&subarea=0

Kommentar
Fra : dynamicduo

Dato : 05-02-11 12:26

Er der andre bud på frisører?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-02-11 15:33

Hej igen.
Hvad så med frisør Stuhr..de er dyer men sindsygt dygtige.

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 500 point
Dato : 05-02-11 15:34

Glemte linket .
http://www.stuhr.dk/
De har 12 forretninger i KBH.

Godkendelse af svar
Fra : dynamicduo

Dato : 07-02-11 11:49

Tak for svaret piaskov.