/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Vga til phono
Fra : gril
Vist : 1680 gange
300 point
Dato : 30-01-11 16:37

hejsa kan det lad sig gør at sætte et vga kabel til phono via min computer til et tv

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-01-11 16:41

Nej

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-01-11 16:42
Kommentar
Fra : gril

Dato : 30-01-11 16:43

hmm er du hel sikker

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-01-11 16:44

Kommentar
Fra : gril

Dato : 30-01-11 16:49

det kabel har jeg os selv kigget på med der er jo 3 stik. normal er der jo kun et til billedet og de 2 andre er til lyden der er jo ikke lyd i vga

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-01-11 16:50

så skal du kun sætte det gule i, composite

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-01-11 16:53

Er ikke helt sikker på det virker

Signal retning Component -> VGA.

Vigtigt:
Selvom dit apparat har en VGA indgang betyder det ikke at du kan benytte den til Component video, for at være sikker skal du se efter i din brugervejledning. Der skal i brugervejledningen under VGA indgangen stå at den kan benyttes til Component, Y-Cb-Cr eller Y-Pb-Pr.

http://www.av-cables.dk/billede_kabler/vga_kabel/component_vga/high_grade_component_til_hun_vga_kabel_015_m_4314_da.html

Kommentar
Fra : gril

Dato : 30-01-11 16:56

ja jeg er os selv i trivel om det virker håber der er en der kan hjælpe mig her inde

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-01-11 17:12
Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 30-01-11 17:39

Det kan IKKE lade sig gøre, phono er til lyd og lyd only. Det der kan lade sig gøre er til jack-stik, scart-stik og en masse andre video-stik.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-01-11 17:51

Der sidder altså os Phono stik på andet end til lyd!
Sæ'fø'li kan man ikke sætte lyd udgang til en skærm og så forvente at få billede på

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 30-01-11 18:10

Hvor kan man bruge phono til lyd?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-01-11 18:35

Citat
Hvor kan man bruge phono til lyd?

ik forstået, du skriver jo selv
Citat
Det kan IKKE lade sig gøre, phono er til lyd og lyd only

Der kan jo sidde phono stik på andet end til lyd f.eks. på

Et Component kabel er et 3 ledet kabel som sender videosignalet i RGB analog.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 30-01-11 18:39

Citat
Et Component kabel er et 3 ledet kabel som sender videosignalet i RGB analog.

det er jo ikke phono, det er jack-stik.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-01-11 18:42

Er du fatsvag eller bare fatsvag, prøv dog at se linket længere oppe, Component til VGA
Der er ski' ik' noget jack-stik

Kommentar
Fra : Misteryman666

Dato : 31-01-11 03:37

Stop Webnoob. Composite ER et phono stik. Jackstick er de stik du bruger til fx. Din IPhone, lyttebøffer osv. Bare for at klarligge den del.

Kommentar
Fra : gril

Dato : 01-02-11 20:54

i foreviger mig

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 150 point
Dato : 07-02-11 13:29
Godkendelse af svar
Fra : gril

Dato : 07-02-11 13:31

Tak for svaret Klaudi.