/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
adobe flash player
Fra : johnl
Vist : 764 gange
200 point
Dato : 30-01-11 08:22

Hej jeg har windows 7 og hver gang jeg skal ind og se en vidio beder den mig om at installere adobe flash player selv om jeg har den lukker jeg så min pc og tænder igen er den brugbar kører 64 håber der en som kan hjælpe da det er ireterende hele tiden at lukke ned
mvh John

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 210 point
Dato : 30-01-11 08:52

Den har jeg også været på

Du skal gå ind i programmer og finde Explore og starte 32 bit, så kører det igen... 64 bit flash player kører ikke ordenligt til windows 7

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-01-11 09:25
Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 30-01-11 10:38

Du kan ikke installere og bruge flash til 64-bit explore, det er af en eller anden grund ikke kompatiblet.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-01-11 10:58

Citat
Du kan ikke installere og bruge flash til 64-bit explore

Pladder, se lige link fra adobe

Note: You can download a preview release of Flash Player with the codename "Square" that includes full support for 64-bit Web browsers on Windows, Mac and Linux computers from Adobe Labs (http://labs.adobe.com). The preview release installs into 64-bit Web browsers, so you do not need to use a 32-bit browser as described in the instructions below.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 30-01-11 11:06

Ja man kan sagtens installere flash og bruge sin 32-bit browser og på den måde bruge flash, MEN hvis du ønsker og bruge 64-bit browseren så kan du IKKE bruge flash.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-01-11 11:30

Citat
Ja man kan sagtens installere flash og bruge sin 32-bit browser og på den måde bruge flash, MEN hvis du ønsker og bruge 64-bit browseren så kan du IKKE bruge flash.

Prøv at LÆS hvad det står
Note: You can download a preview release of Flash Player with the codename "Square" that includes full support for 64-bit Web browsers on Windows, Mac and Linux computers from Adobe Labs (http://labs.adobe.com). The preview release installs into 64-bit Web browsers, so you do not need to use a 32-bit browser as described in the instructions below.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 30-01-11 11:47

Ny info jeg ikke er nået til endnu. Men det er sgu' nice at flash nu kan køre på 64-bit browsere.

Godkendelse af svar
Fra : johnl

Dato : 30-01-11 16:00

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-01-11 16:07

Det var så lidt

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 30-01-11 16:12

Det kan godt være at adobe skriver at deres nyeste flashplayer kan køre både på 32 & 64 bit systemer,MEN NÅR MAN ÅBNER 64BIT EXPLORER VIRKER DET IKKE, når jeg går ind på min startside ligger der en lille film på forsiden, hvis man åbner explorer i 32bit udgaven kan man klikke på billedet og derved se vilmen, menm hvis man åbner explorer i 64bit udgaven er filmen erstattet af en hvid firkant med et rødt kryds i øverste venstre hjørne (prøv selv på www.hjv.dk).

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-01-11 16:16

Igen LÆS hvad der står, man skal hente og installere en 64 bit FLASHPLAYER

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 30-01-11 17:35

jeg har ikke nogen problemer, jeg køre nu med min 64-bit explore og jeg kan se alle de flash film jeg vil. det er NICE.