/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Registry Purify
Fra : nomore
Vist : 438 gange
50 point
Dato : 29-01-11 12:41

Nogen der kender problemet,
den står fast ved samme regkey og bliver ved med at scanne samme fil .
http://www.gratisimage.dk/image-C646_4D43FF8B.jpg

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 50 point
Dato : 29-01-11 16:28

Jeg kender ikke til det.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 29-01-11 17:05

Prøv et andet program eventuelt:

CCleaner et rigtig godt program

http://www.piriform.com/ccleaner

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 29-01-11 17:56

Normalt bruger jeg Wise Registry Cleaner, men ville lige prøve ovennævnte,
men det er på vej ud, igen, den står bare og scanner samme fil i flere timer.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 29-01-11 23:44

Citat
Normalt bruger jeg Wise Registry Cleaner, men ville lige prøve ovennævnte,
men det er på vej ud, igen, den står bare og scanner samme fil i flere timer.

hvilket er på vej ud?

CCleaner er ikke på vej ud hvis det er det du taler om

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 05-02-11 21:03

Citat
hvilket er på vej ud?

CCleaner er ikke på vej ud hvis det er det du taler om

Mangler du briller, eller læser du intet.

Godkendelse af svar
Fra : nomore

Dato : 05-02-11 21:07

Må da sige, det var det mest fornuftige svar indtil videre,,,

Og til NETOP = du får da din vilje, jeg lukker alle mine spørgsmål,
som jeg ikke har fået et svar på.

Så kan de (andre der søger på nettet) eller bare herinde
JO spilde tiden herinde med at rode rundt i for TIDLIGT lukkede spørgsmål.
SÅ: endnu engang tak for lige at hjælpe, med et svar du ikke selv kender til